פעילת הימין שפי פז נעצרה הלילה (שבת) בתום ההפגנות שהתקיימו בדרום תל אביב. היא נעצרה בגין הפרת הסדר הציבורי ואי ציות להוראת שוטר. מעצרה התרחש לאחר שתי הפגנות ענק בדרום תל אביב, בעד ונגד גירוש המסתננים, שלמעלה מ-15 אלף איש לקחו בהן חלק. ההפגנה נגד גירוש המסתננים, ובעד דרום תל אביב. היא התקיימה ביוזמת "תושבי דרום תל אביב נגד הגירוש" ובהובלת שולה קשת, תושבת שכונת נווה שאנן. בין הסיסמאות שקוראים המפגינים: "כסף לשכונות - לא לעוד מתקן חולות"; "לא גירוש, לא חולות - תשקמו את השכונות", "לא נגרש ולא נמית - את הגר והפליט", "זכויות אדם ל-כ-ו-ל-ם!", "ניאבק מאוחדים - גם פליטים גם אזרחים".
שולה קשת, תושבת דרום תל אביב ומיוזמי ההפגנה, אמרה: "אני עומדת כאן, צועקת צעקה שמהדהדת פצע, זעם ומחאה מההתעמרות העקבית ורבת השנים של הרשויות בתושבות ותושבי דרום תל אביב". היא הוסיפה כי "במהלך השנים הממשלה והעירייה הגדילו לעשות והפכו את השכונות שלנו לאקס טריטוריה, למוקד של סחר בסמים וסחר בנשים, לגטו צפוף על ידי ניתוב עשרות אלפי אנשים, מהגרי עבודה ומבקשי מקלט לכאן, למרחב אלים ממילא לנשים, לילדות ולילדים, לקשישות ולקשישים".

לדבריה, אומרים לנו שהגירוש הוא השיקום שלנו. "ואני אומרת - הגירוש הוא הוספת חטא על פשע ועוד שלב בתהליך ההרס", ציינה, "אומרים לנו, עניי עירך קודמים למבקשי המקלט בעירך. ואני אומרת – תכל'ס, מה שקורה בשטח הוא שעשירי עירך קודמים לעניי עירך ולמבקשי המקלט בעירך".