צעירה באמצע שנות ה-30 לחייה מצאה דרך מקורית להשיג שלום בית עם בעלה הבוגד. המהלך הדרמטי של האישה הותיר גם את דייני בית הדין הרבני בסוג של דילמה - האם להיעתר לבקשתה להקפיא את הליך הגירושים. בני הזוג נישאו לפני יותר מעשור ולהם שלושה ילדים. הם התגוררו בשכונה יוקרתית בעיר צפונית. האישה, מנהלת סניף בנק בצפון, טענה כי גילתה "במקרה" כי בעלה הווטרינר, בעל שתי מרפאות לחיות, הכיר מישהי דרך אתר היכרויות וניהל איתה רומן. לרוע מזלו של הבעל, הרומן הסתיים והמאהבת היא שדאגה ליידע את האישה בסיפור.



האישה לא איבדה את העשתונות, וכאשת כספים פעלה במהירות ומכרה בהסכמת בעלה את הווילה שבה התגוררו מבלי לגלות לו כי היא יודעת שהוא בוגד בה. לאחר מכן החליטה לפעול ופנתה לעורכת הדין שרין סולן כדי להכין תביעת גירושים. בכתב תביעה טענה האישה: "בעלי הוא בוגד סדרתי ואני מבקשת כתובה ומחצית מהרכוש שצבר. כמו כן, מחצית משתי המרפאות שבבעלותו בצפון ובמרכז וזכויות על שלושה פטנטים עם הגנה עולמית בנושא חיות בית". 

במקביל ובניגוד לעצת עו"ד סולן הצטרפה האישה בעצמה כמתחזה לאתר היכרויות בניסיון לאתר את בעלה, שגם הוא הופיע בו כמתחזה, אבל טיפ קטן מהמאהבת הכועסת גילה לה מה שמו של המתחזה - וכך התכתבה איתו ארוכות במשך יותר מחודש ימים, עד שלמדה ממנו בדיוק מה הוא אוהב, איך הוא אוהב את החיים שלו, בבית, במיטה ובכלל - ואז נפגשה איתו והטיחה בפניו את הממצאים.
 

"אל תהיה מופתע, אני לא מתכוונת להתגרש. אחרי שהבנתי מה עושה לך את זה, אני במשחק", אמרה לבעלה. מיד לאחר הפגישה התייצבה האישה בבית הדין הרבני וביקשה להקפיא את הליך הגירושים. "האישה מבקשת שלושה חודשים הפוגה כדי לנסות לחזור לחיק בעלה", ציינה עו"ד סולן בבקשה. בית הדין הרבני ייתן את החלטתו השבוע.
עו"ד שרין סולן. צילום: יחצ