חשד לרצח והתאבדות: סמוך לתחנת הרכבת בבית יהושע נמצאה הערב (שני) גופתו של תושב רעננה בן 49, שככל הנראה התאבד במקום בקפיצה אל פסי הרכבת. בקרבת מקום נמצא בנו, ילד כבן 3, בתוך רכב כשהוא ללא רוח חיים ועל פי החשד עולה כי רצח אותו זמן קצר קודם לכן. כוחות המשטרה נמצאים במקום, נפתחה חקירה והנסיבות נבדקות. על פי החשד, מדובר באילן גדסי, בן 49 מרעננה, מי שאתמול דקר את אשתו במהלך ויכוח ברעננה, פצע אותה קל וברח עם בנם. מאז המשטרה חיפשה אחר השניים.


זירת האירוע בבית יהושע, הערב

מרכבת ישראל נמסר: "הולך רגל אשר כנראה פרץ לשטח המסילה, בניגוד לחוק, בסמוך לבית יהושע נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. צוותי חירום של רכבת ישראל, משטרה ומד"א הוזעקו למקום. משטרת ישראל עצרה את תנועת הרכבות במקום לשני הכיוונים. רכבות מצפון יסיימו את נסיעתן בנתניה, רכבות מדרום בתל אביב סבידור מרכז. יתכנו עיכובים ברשת הרכבות".

 
זירת האירוע בבית יהושע. צילום: דוברות המשטרה
זירת האירוע בבית יהושע. צילום: דוברות המשטרה

 

אלדד, בן 29 מת"א, ששהה על רכבת בקרבת מקום סיפר: "הרכבת שלנו שיצאה מת"א נסעה צפונה ואיפהשהו ליד נתניה הודיעו לנו שעוצרים לכמה דקות כי הרכבת שלפנינו פגעה באדם. אחרי כמה דקות הודיעו לנו שאי אפשר להמשיך צפונה וחוזרים לת"א. ליד שפיים הודיעו לנו שבכל זאת ניסע צפונה אבל מאז אנחנו עומדים".



אתמול בשעות הבוקר התקבל דיווח על אשה שנפצעה בביתה מחפץ חד ברחוב השקד ברעננה. כוחות משטרה שהגיעו למקום גבו ממנה עדות ופתחו בסריקות בניסיון לאתר את בן זוגה שנמלט מהזירה יחד עם בנם.

ביתם של בני הזוג ברעננה. צילום: אודי ציטיאט
ביתם של בני הזוג ברעננה. צילום: אודי ציטיאט


 
לטענתה של האישה, במהלך ויכוח שהתגלע בינה לבן זוגה הוא אחז בחפץ חד, באמצעותו דקר אותה. היא נפצעה באורח קל ופונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. כעת כאמור נבדק החשד שהאירוע הטרגי שהתרחש בסמוך לתחנת הרכבת בית יהושע קשור למקרה זה.