תגובה ראשונה לאחר מספר ימים של שתיקה: מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מסרו הערב (שני) בתגובה להתפתחויות בפרשה 4,000 שאין שחר לטענות נגדו, וכי כל החלטותיו התקבלו בצורה עניינית והן מבוססות על גורמי המקצוע, ועדות מקצועיות והייעוץ המשפטי. "כפי שמשרד המשפטים עצמו דיווח למבקר המדינה: 'ראש הממשלה לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת... לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים'", נמסר. 

מטעמו של נתניהו הוסיפו כי "האמת לא מפריעה למסע ההכפשה נגד ראש הממשלה. מיום ליום מנפחים את המספרים: בהתחלה עשרות מיליונים, אחר כך מאות מיליונים, היום מיליארד ומחר טריליון. אבל סופה של האמת לנצח והאוויר החם יצא גם מהבלון הזה - כי לא היה כלום".

מוקדם יותר, במהלך דיון על הארכת מעצרו של שאול אלוביץ', בעל השליטה בחברת בזק, שהתקיים בבית משפט השלום בתל אביב, טענה נציגת הפרקליטות עו"ד רונית תירוש, כי לא ניתן לסמוך על אלוביץ' שלא ישבש מהלכי משפט, כפי שהוצג לבית המשפט בדוח סודי. לדבריה של עו"ד תירוש, מנהלת מחלקה בכירה בפרקליטות המלווה את החקירה מראשיתה, אלוביץ' חשוד בעבירות של מתן שוחד וטובות הנאה בסכום שנאמד בעד מיליארד שקל.  



שאול אלוביץ'. צילום: אבשלום ששוני
שאול אלוביץ'. צילום: אבשלום ששוני