תושבים בבאר שבע הביעו זעם רב על התאונה הקטלנית שאירעה לפנות בוקר בעיר באר שבע, ובה קיפחה את חייה צעירה בת 19 משכונת נחל עשן בעיר. "הרחוב המקולל", מכנים אותו תושבי העיר, ומצביעים על שלוש תאונות קטלניות שאירעו בחמש השנים האחרונות ברחוב זה. התאונה שהתרחשה בשעה 4:00 לפנות בוקר, היא התאונה הקטלנית השנייה בחודש זה ברחוב מוטה גור בעיר. מה שמדהים שגם התאונה הקודמת התרחשה כשרוכב אופנוע התנגש באותה משאית שחונה ברחוב.

ב-7 בפברואר נהרג נהרג רוכב אופנוע, בן 30, לאחר שהתנגש במשאית. ברשתות החברתיות הביעו תמיהה על כך, שהרשויות לא אוסרות את חניית המשאית ברחוב, מה שמסכן את חייהם של התושבים. " עוד הרוגה ברחוב המקולל הזה", כתב יוסי אבוארון בדף הפייסבוק שלו. "מישהו חייב לתת את הדין על חניית המשאיות ברחוב הזה". ברחוב מספרים, כי חייל צה"ל אלמוג פאג ז"ל, נהרג לפני חמש שנים באותו רחוב, כאשר היה בדרכו לבסיס.
 
"בתוך חודש ימים, שני הרוגים בב"ש בגלל משאיות חונות בתוך השכונות", כתב שרון בר. "ועיריית ב"ש? יש להם זמן. חייבים להוציא את המשאיות מהשכונות זה טרור!!!". מאור לוי הגיב לתאונה הקטלנית: "העירייה שלנו עסוקה בדברים אחרים לתת לאנשים דוחות זה מה שמעניין אותם לא מעניין אותם להציל חיים של אנשים ולעשות סדר בשכונות". במשטרה ציינו, כי לאחר התאונה הראשונה הם דרשו מעיריית באר שבע להציב שלט שיאסור על חניית משאיות ברחוב, אך בפועל דבר לא נעשה.

דובר עיריית באר שבע, אמנון יוסף, מסר בתגובה לפניית "מעריב": "ראשית, עיריית באר שבע משתתפת בצערה הכבד של המשפחה. בעקבות תאונת הדרכים הקטלנית שארעה בתחילת חודש פברואר 2018 ברחוב מוטה גור, אגף התנועה הכין תכנית להסדרי תנועה הכוללים תמרורים למניעת חניה ועצירת רכבים מעל 4 טון, בקטע טוביהו ועד לרחוב המלכים, בהתאם להמלצת ובקשת משטרת ישראל".

העירייה הוסיפה עוד, כי "התכנית אושרה על ידי כל הגורמים הרלוונטיים. בעקבות התאונה הקטלנית שארעה הלילה, סוכם עם משטרת ישראל כי העירייה תפעל להכין תכנית המסדירה מניעת חניה ועצירת רכבים כבדים לכל אורכו של רחוב מוטה גור. יש לציין, כי מבדיקה ראשונית  לא נמצאו ליקויים הנדסיים במקום, תשתית הכביש תקינה וגם התאורה לאורך הרחוב פעלה. בשלב זה חוקרת משטרת ישראל  את התרחשות לתאונה והנסיבות לגרימתה".