אביתר גדסי בן השלוש, שנרצח אמש על ידי אביו אילן בן ה-49, אשר שם קץ לחייו לאחר מכן, הובא הערב (שלישי) למנוחות, כאשר 200 בני משפחה ומכרים, בהם אמו, ליוו אותו בדרכו האחרונה בבית העלמין באשדוד. "הסיפור תפס אותנו בהלם", סיפרו חברות של האם ב"כאן 11", והוסיפו: "אנחנו כואבות ועצובות ביחד עם האמא".



גופתו של בן השלוש אותרה אתמול בערב בתוך רכב ליד תחנת בית יהושע, ולא רחוק משם אותרה גם גופת אביו, שככל הנראה התאבד בקפיצה לפסי הרכבת. לפני האירוע גדסי דקר, לפי החשד, את אשתו במהלך ויכוח ברעננה, פצע אותה קל וברח עם בנם. מאז המשטרה חיפשה אחר השניים.

זירת האירוע בבית יהושע, הערב


לפי הדיווח בכאן 11, העימות בין ההורים, שהתגוררו בשכונה פסטורלית ברעננה, התרחש לאחר ימים שבמהלכם החליפו השניים לא מעט צעקות, ושלשום אף הוחלפה דלת הדירה, ככל הנראה כרמז לחשש של האם מהעתיד להתרחש.

אסם הכי עדכני לחודש פברואר


אביתר גדסי ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה



עוד צוין בדיווח כי האם טלי אושפזה לאחר המקרה במצב נפשי קשה מאוד, והיא נתמכת מאז על ידי עובדים סוציאליים והרווחה ברעננה. יממה לאחר האירוע הקשה ביצעו במשטרה הערכות מצב בנושא פרסום המקרה.



בעקבות הרצח נערכה הבוקר מערכת החינוך של רעננה במתכונת חירום. הורי התלמידים הלומדים בבית-הספר בו לומדת אחותו של הנרצח קיבלו אתמול בערב הנחיות כיצד להתמודד עם המקרה, בית הספר קיים מפגשי הנחיה ומעגלי-שיח לצוות ההוראה ולהורים, וצוותי השירות הפסיכולוגי החינוכי הגיעו לגן ולבית הספר על מנת לסייע לצוות ולילדים בהתמודדות.



מעיריית רעננה נמסר כי "הלם גדול ואבל כבד ירד על עיריית רעננה, העיר והקהילה. מרגע היוודע המקרה נערכו האגף לשירותים חברתיים, צוותי מנהל החינוך בעיריית רעננה, השירות הפסיכולוגי-חינוכי ונציגי משרד החינוך במתכונת חירום ופועלים הן בתמיכה ובסיוע למשפחה והן בהיערכות ליום הלימודים כדי לתת את המענה החינוכי המתאים לתלמידי העיר". עוד מסרה העירייה כי ראש העירייה מעורב בסיוע למשפחה וכי המשפחה לא הייתה מוכרת לשירותי הרווחה.