הבוקר פורסם במעריב על כך שבידי המשטרה ראיה משמעותית נגד ראש הממשלה החשוד במתן הטבות מפליגות לידידו שאול אלוביץ' בתמורה לסיקור אוהד באתר "וואלה" שבבעלותו, ועל כך שהחוקרים מקווים לעמת את נתניהו עם אותה ראיה בחקירתו הצפויה מחרתיים. כתב 'חדשות עשר' אביעד גליקמן התראיין היום (רביעי) לרדיו 103FM ואמר כי משך המעצר של העצורים בפרשת בזק תלוי במועד חקירתו של נתניהו, שעל פי דיווחים שונים מנסה לדחותה מיום שישי הקרוב לזמן מאוחר יותר.





"חוקרי המשטרה אוחזים בראיה משמעותית כנגד ראש הממשלה, אינני יודע בוודאות מהי", אמר, "אני לא בטוח אם מדובר בהקלטה של ראש הממשלה אך החוקרים מאוד בטוחים בנתונים שברשותם. עברו רק שבועיים מאז שהתפוצצה הפרשה והחשודים נעצרו מיד ובמקביל ראש הממשלה זומן לחקירה. אני בטוח שראש הממשלה יופתע מהדברים שהמשטרה תציג לו וגם יודע שראש הממשלה ימשיך להגיב באותו קו ויטען שלא היה כלום כי אין כלום".



עוד הוסיף גליקמן כי "הסיבה הרשמית למעצרם של אלוביץ' וחפץ היא החשד לשיבוש הליכי משפט. יש חשש שהשניים יצאו מהחקירה וישבשו ראיות. המעצרים של השניים נעשה בהקשרו של ראש הממשלה. איש עוד לא חושד שראש הממשלה משבש חקירה, אך יש חשש שהשניים שנעצרו ישבשו הליכי חקירה במידה וישוחררו לפני שראש הממשלה ימסור את גרסתו".


עריכה ב-103FM: איתמר זיגלמן