מאגר הסוחרים המלא של טלגראס, הקהילה שהפכה לפלטפורמה מרכזית למסחר במריחואנה בארץ דלף לרשת, כך דווח הלילה (רביעי) בתכנית "הצנרת" ובאתר קנאביס. על פי הדיווחים, מדובר במאגר של כ-3,000-4,000 בני אדם, והוא כולל לצד תמונות וצילומי תעודות זהות, גם סרטונים שבהם נראים הסוחרים מצהירים על כך שהם סוחרים ומראים את החומרים. 
ד' מנהלת בטלגראס לשעבר סיפרה בשיחה עם "הצנרת" כי "יש בעצם מאגר עם פרטים מלאים של כ-4,000 סוחרים. הוא כולל תעודות זהות, מספרי טלפונים, סרטונים, תיעוד של סחורה ותמונות מפלילות. כל המידע דלף". היא הוסיפה: "כל מנהל בקבוצה לוקח משכורת עתק כל חודש לכיס שלו". לדבריה, עמוס (מקים טלגראס) בעצמו, לוקח משכורת של 50-70 אלף שקלים בחודש". 

הפרטים הודלפו, בעקבות מחלוקת פנימית שהיתה לאחרונה בין מספר מנהלים ברשת המסחר. "מתכנת ששימש כמנהל בטלגראס ועזב, אמר 'אני לוקח את כל המידע איתי'", אמרה, "הוא העתיק את המידע אליו, ומחק אותו. טלגראס לא שומרים את המידע בצורה מאובטחת, כי זה יקר". 

המנהלת לשעבר התייחסה לעתיד הרשת. "ברגע שדלפו אימותים של 4,000 סוחרים, סביר להניח שיש שם עכשיו בלגאן גדול", הסבירה, "זה נורא מטומטם להישאר במקום שאומרים לך שהפרטים שלך לא בטוחים בו". היא סיכמה: "ברור מה יקרה ברגע שהמשטרה יסכימו לשים את ידיהם על המאגר, טלגראס בטח ייסגרו. אי אפשר לשרוד את זה".

מטלגראס נמסר: "הסיפור הוא כזה היה לנו מתכנת שהצליח לגנוב 1500 יוזרים של מתפקדים. נתנו בו אמון והוא בגד בנו. המערכת לא נפרצה כמו שמנסים לצייר לכם, הפגיעה הייתה נקודתית של אותו מתכנת שניצל את הכוח שהיה לו בידיים כרגע המאגר החלקי הזה נמצא בידי מגזין קנאביס והוא יעשה איתו כרצונו. אותו מגזין שרודף את Amos Dov Silver לאורך כל התקופה בהשמצות שקריות וחד צדדיות תוך כדי התעלמות מוחלטת מעובדות, מבלי לקבל תגובה או התייחסות מאיתנו. התזמון של הפרסומים האלה אינו מפתיע, מנסים לחבל לנו בחגיגות הפסטיגראס לאורך כל התקופה האחרונה, מנסים לדכא אותנו כי רואים שאנחנו מצליחים איפה שהם לא הצליחו שאנחנו מביאים מידי יום את המהפכה עליה הם רק חולמים. אז יאללה הצנרת תמשיכו לעודד ליגליזציה ולחשוב שמישהו לוקח אתכם ברצינות עם שורת ההישגים הלא קיימת שלכם בזמן שיש גופים שעסוקים בכותרות מפוצצות, רדיפת לייקים ובהלה לרייטינג יש את טלגראס, שמתעסקת בחגיגות השנה להיווסדה ומזמינה את כולכם לחגוג איתנו מחר #פסטיגראס מהסרטים! 11 בבוקר בירקון תבואו"