בתוך פחות מ-48 ביצעו מפקחי מועצת הלול שתי תפיסות ביצים גדולות שמנעו החדרה של קרוב ל-100,000 ביצים משטחי הרשות הפלסטינית לחנויות ביצים בישראל. מדובר בכמות העולה על 3,300 תבניות ביצים מוברחות הנושאות חותמות מזויפות. אמש, במהלך פעילות שגרתית של אגף הפיקוח מועצת הלול , נצפתה משאית באזור אליקים על כביש 6 שעוררה את חשדם של המפקחים. בעת שנעצרה לביקורת בצד הדרך נמצאו בתוכה עגלות ביצי מאכל שהוסתרו אחרי רביעים שהובלו כביכול באותה משאית. 
לאחר פריקת העגלות נמצאה כמות של 2,160 תבניות, שהכילו  כ-64,800 ביצים, חלקן חתומות בחותמת מזויפת של משווק מורשה וחלקן ללא חותמות. הביצים הללו שהוברחו מתחומי הרשות הפלסטינית אסורות לשיווק ומהוות סכנה חמורה לבריאות הציבור והן נלקחו להשמדה.
ערב קודם, התרחשה תפיסה נוספת של משאית שבה הוחבאו כ- 1,120 תבניות ביצים, שהכילו כ- 33,600 ביצים. הסחורה הוחבאה בדופן כפולה שהורכבה במשאית , שם הוסלקו הקרטונים עם הביצים עם חותמת מזויפת האסורות לשיווק. מסתבר כי המשאית יצאה ממחסום אורנית שבשומרון לאחר שעברה בידוק והצליחה להיכנס לשטחי ישראל, אולם, צוות של מפקחי מועצת הלול, עצר את נהג והמשאית והעביר את הביצים להשמדה. נדגיש, כי ביצים ללא חותמת ומבלי שעברו פיקוח וטרינרי עלולות לסכן את בריאות הציבור בצורה חמורה עד כדי התפתחות חיידק הסלמונלה (טיפוס הבטן) המסכן את חיי הציבור.

במועצת הלול הדגישו כי ביצים שאינן מפוקחות תברואתית מסכנות את בריאות הציבור ושיווקם הפיראטי פוגע כלכלית במשווקי הביצים המפוקחות: "אנו מבקשים מהציבור לרכוש ביצים רק במקומות מסודרים עם חותמת משווק מורשה עם תאריך אחרון לשיווק ולהימנע מרכישת ביצים מדוכנים בשווקים, רכבים חולפים וחלוקה בבתים".