הנאשם ברצח אשתו וילדיו, נדב סלע, סירב להעיד במשפטו למרות שהיום נקבע המועד בו הוא אמור לעלות לדוכן העדים. סלע, הנאשם ברצח אשתו ילדיו ובן השכנים בתחילת 2017 במושבה מגדל בצפון הארץ, הזהיר היום (שלישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת כי אין בכוונתו להעיד במשפט בכלל. בעקבות הודעתו, הפציר בו בית המשפט והבהיר לו כי אי מתן עדות יכולה ליצור בעיה וסלע בעצמו מודע שהדבר עשוי לפעול לרעתו.
בדיון הופיעו לראשונה מאז החל משפטו של סלע, אביה של הנרצחת דור, איתן כרסנטי, שלא חסך במילים ובגידופים לעבר סנגורו של הנאשם שמגן על רוצח בתו ונכדיו.
עו"ד ארז מושקוביץ' מהסנגוריה הציבורית הבהיר לביהמ"ש בתחילת הדיון כי נמנע ממנו לתדרך את סלע לקראת עדותו מכיוון שהנאשם טען כי עליו ללכת לקריאת המגילה. סגן נשיא ביהמ"ש, השופט אשר קולה, שמע מהנאשם כי הוא לא מעוניין להעיד. בסיום הדיון עזב פרקליטו של סלע את האולם מלווה באנשי ביהמ"ש. בעקבות סירובו של סלע להעיד, נקבעו דיונים להמשך המשפט בהם ישמעו עדויות פסיכיאטרים מטעם ההגנה.

אביה של דור, אמר בסיום הדיון כי המשפט נמשך זמן רב מידי, וכל זה כשכולם יודעים מה הוא עשה אז אין עוד טעם למשוך את זה. אמה של דור, רוית הבהירה כי תמשיך להגיע לכל דיון ולרדוף אחר הנאשם.