נדב סלע נאשם ברצח אשתו דור וילדיו, אמש הוא סירב להעיד במשפטו על אף שנקבע שעליו לעלות לדוכן העדים. איתן כרסנטי, אביה של דור ז"ל, נכח אמש לראשונה במשפט וחזר מאוכזב ונסער. היום סיפר ל-103FM: "עד אתמול נמנעתי מלהגיע למשפט. ראיתי איך הדברים מתנהלים באיטיות וצפיתי בעורך דין מטעם המדינה שנלחם בכל כוחו למען הרוצח האכזר".

לדבריו, "איבדתי את האמון שלי במדינה, במדינות אחרות הסיפור הזה היה נגמר אחרת. אצלנו הסיפור נמשך ונדחה כל פעם מחדש. הרוצח סירב להעיד ואני התפרצתי על עורך הדין ואיחלתי לו שיחווה את שאני חווה. אני לא מצליח להבין כיצד הוא מגן על הרוצח ואני לא מאמין שהוא מסוגל להסתכל בתמונות של מה שקרה בבית שהוא מחזיק בידיו. התהליך נמשך מעל שנה והיה אמור להסתיים כבר מזמן".


 

"אני זוכר את המקרה בכרמיאל של האדם שרצח את אשתו וטען שחשב שהיא חזיר בר ולכן שוחרר אחרי שלוש שנים במעצר", הוסיף כרסנטי. "הודעתי לכל העולם שאם יקרה מצב בו הרוצח הזה ישוחרר אני אחכה לו, הוא לא ירצח עוד אף אדם מבחינתי. לא רציתי להגיע לדיונים מלכתחילה כי קשה לי לראות את פרצופו. הוא נשאר עם הראש שמוט על הרצפה וככה הוא צריך להישאר עד סוף חייו. מדובר באיש קנאי והבת שלי טעתה כשהחליטה ללכת בעצות הרבנים ולקחה סיכון. אם היא הייתה מתייעצת איתי הסיפור היה נגמר אחרת".
עריכה: איתמר זיגלמן