ארגון חיזבאללה הלבנוני הכריז היום (חמישי) על מצב חירום וכוננות עליונה מחשש לתקיפה ישראלית באישור אמריקני. העיתון "ראי אל-יום", היוצא לאור בלונדון, מדווח כי "חיזבאללה הכריז על כוננות בשורותיו ביומיים האחרונים, מחשש לתוקפנות ישראלית על לבנון".  העיתונאי כמאל חלאף, המקורב לחיזבאללה, דיווח הבוקר מפי מקורות בארגון, כי "הכוננות הוכרזה לאור מידע מודיעיני לפיו הצבא הישראלי מקיים תמרונים צבאיים סודיים במקביל לתמרונים המשותפים בין ישראל ארצות הברית, שמתקיימים כעת בארץ ובים התיכון".

מידע מודיעיני זה, מוסיף הכתב, מדגיש כי ההנהגה הצבאית האמריקנית נתנה אור ירוק לצה"ל לתקוף את חיזבאללה בלבנון, ומה שמונע מישראל לבצע מתקפת פתע, הוא החשש מתוצאותיה. עוד נאמר לפי המידע שהתקבל בחיזבאללה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שיכנע את האמריקנים לבצע "מתקפת פתע מהירה" על אדמת לבנון, אך קיים חשש כי מתקפה זו עלולה להביא למלחמה כוללת באזור, מאחר ותגובת חיזבאללה תהיה "קשה וחזקה מאוד".
המקורות אמרו עוד, כי לא מן הנמנע שיהיו ניסיונות התנקשויות לפני הבחירות לפרלמנט, במאי הקרוב, בין שני המחנות היריבים – מחנה 14 במרץ ו-8 במרץ – כדי להביא לסכסוך ביניהם, ולפגוע בבחירות וביציבות הכללית בלבנון.