עד לפני מספר שבועות ניהל קצין משטרה המשרת בתפקיד מקצועי ביחידת העילית להב 433 במשטרה, קשר קרוב ואינטימי עם קצינת משטרה שלא היתה תחת מרותו, וזאת כשהיא מציגה אותו בפני משפחתה כבן זוגה. אולם, היא לא ידעה שהאדם שבו שמה מבטחיה, הוא נשוי ואב לילדים.
הקצינה, שחשה מושפלת, מנוצלת ומרומה פנתה אל עו"ד זיוה אגמי כהן, לשעבר ראש היחידה הארצית לחקירות הונאה בלהב 433 במשטרה, כדי שתפנה בשמה אל ראש אגף משאבי אנוש (אמ"ש) במשטרה ניצב גילה גזיאל, וזו פתחה בהליך משמעתי כנגד הקצין. בתום הליך מהיר החליטה ניצב גזיאל כי לנוכח מעשה התרמית, אין הקצין יכול להישאר בארגון הגם ששמו לא נקשר לעבירות מיניות או ניצול יחסי מרות.
מכורח מעשה המרמה, החליטה ראש אמ"ש כי הקצין שמשרת ביחידת העילית אינו יכול להישאר במשטרה, זאת לנוכח כשל באמינותו. הקצין הושעה מתפקידו ונפתח נגדו הליך פיטורים, אולם הוא לא השלים עם הגזירה והחליט לעתור לבית המשפט בבקשה למנוע מהארגון מלפטרו. לטענתו אין חובה לחשוף מצב משפחתי בעת ניהול קשר רומנטי ומכאן שלא ביצע עבירה.

אלא, שלטענת הקצינה, בן הזוג שלה לשעבר ידע היטב כי לא תנהל קשרים אסורים עם גברים נשואים, וכי בכוונתה להקים משפחה ולהביא ילדים. "הוא ידע היטב את העקרונות שלה וברור היה לו כשמש שהיא לא תמשיך איתו את הקשר אם תדע שהוא נשוי בכלל, כל שכן עם ילדים. הוא ניצל את אמונתה בכדי להונות אותה ולנהל איתה את הקשר מתוך אינטרס אחד שלו", אמרו גורמים המעורים בפרטים.

עורכי דינה של המתלוננת, עו"ד סמי איליה ועו"ד עדי בן שושן מסרו בתגובה כי "הטיעונים המובאים בכתבה יחד עם דבריה של קצינת המשטרה הם אינם תואמים לעובדות. הקצינה כועסת כי לא הצליחו תוכניותיה להתחתן עם רופא ולכן נוקמת במרשי. יובהר כי מרשי מעולם לא נחקר ולא שוחרר בתנאים ומעולם לא נחשד בתרמית. הרצון לנקום הוא הסיבה לראיון ולהטחת רפש במרשי"