נוהא אבו חג'אג', מהיישוב כסייפה שבנגב, אמא לשלוש בנות בת 36, מתה היום (חמישי) בבוקר מסיבוכי שפעת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. ל"מעריב" נודע, כי האישה פונתה ביום שלישי בלילה לבית החולים, כשהיא סובלת משפעת קשה. היא הונשמה כשנקלטה למיון הכללי בבית החולים, ותוך כדי טיפול היא איבדה את הכרתה.



הצוות הרפואי פינה אותה למחלקה לטיפול נמרץ כללי, שם מצבה הידרדר ומערכות הגוף שלה קרסו לחלוטין. הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותה. אבו חג'אג' היא אשתו של ד"ר סלמאן אבו חמיד, רופא משפחה מכסיפה. היא הותירה שלוש בנות – תאומות בנות 12 וילדה בת 4.



שייח' אחמד אבו חמיד, קרוב משפחה של המנוחה, אמר ל"מעריב": "הכל קרה בפתאומיות. בעלה לא המתין לאמבולנס ופינה אותה בעצמו לבית החולים, ועם הגעתם לחדר המיון היא התמוטטה. מאז, הכרתה לא שבה אליה עד שמותה נקבע. היא לא סבלה מאף מחלה לפני מותה. ההידרדרות במצבה הייתה מאוד מהירה".



הצוות הרפואי בבית החולים "סורוקה" ממשיך לחקור את סיבת המוות של האישה. על פי הערכות, מדובר בזן קטלני במיוחד של שפעת. מבית החולים סורוקה נמסר, כי "מדובר באישה שהגיעה ביום שלישי בלילה במצב קשה מאוד לחדר המיון. מצבה הידרדר, היא הונשמה ותוך מספר שעות לצערנו היא נפטרה".