במשטרה חוקרים חשד לפיו גבר בן 29 מחדרה, קצין צה"ל בדרגת סרן, שנמלט היום (שבת) מזירת התאונה בצומת העוגן בשבת בבוקר, בה נהרג רוכב אופניים כבן 70, נהג תחת השפעת אלכוהול או חומרים אסורים. מהקצין נלקחה בדיקת דם שנשלחה לפענוח במעבדה, ומעצרו הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון עד יום שני הקרוב.



בשלב זה, נסיבות התאונה נבחנות על ידי בוחני התנועה של מרחב השרון במשטרה, אולם כבר עתה ברור כי הנהג נמלט מהזירה ולא נשאר במקום כדי לסייע לרוכב האופניים שכאמור מצא את מותו.



עו"ד הרצל חן, פרקליטו של החשוד, אמר: "המשטרה הגישה כהרגלה בקשה להארכת מעצר לחמישה ימים, כשהיא מנפחת 10 סעיפים של חשדות ומייחסת לחשוד עבירות למכביר, לרבות גרימת מוות והפקרה, בו בזמן שהיא שוכחת לציין בפני בית המשפט שהחשוד מהנדס במקצועו וללא הרשעות קודמות". 

עו"ד חן הוסיף: "מיד כשהבחין שהיה מעורב בתאונה, הוא חזר למקום האירוע, ירד מהרכב וביצע החייאה בקורבן יחד עם אדם אחר. אז על איזה הפקרה בדיוק מדברת המשטרה? ביהמ"ש, גם שלא אמר זאת במפורש הציע לצמצם בימי המעצר ואכן פסק בהסכמה הארכת מעצר ביומיים בלבד. לא ברור עדיין האם הנהג היה במצב של שכרות. הוא עבר בהצלחה בדיקה בשטח ובדיקת דם שביצע לבקשתנו ותוצאותיה יימסרו בהמשך. הוא מצטער על התאונה".

התאונה עצמה אירעה סמוך לשעה 08.30 בבקר שעה, כשהרכב הפרטי שבו נהג בכביש 4 הגיע סמוך לצומת העוגן, שם סטה לשוליים ופגע ברוכב האופניים שחלף במקום.



כוחות גדולים של משטרה הוזעקו לאזור והכביש מצומת רופין לכיוון צפון נחסם לתנועת כלי רכב בעקבות האירוע. לאחר שהנהג נמלט במשטרה פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה ובניסיון לאתר את החשוד. בשעות אחר הצהריים נעצר נהג הרכב הפרטי והחקירה בעניינו, כאמור, נמשכת.