דרמה גדולה התרחשה הבוקר (שני) בחיפה, כאשר כוחות ימ"מ פרצו לבית בו התבצר גבר כבן 30, ככל הנראה מעורער בנפשו, שתקף הבוקר שוטר ושני קשישים. כעת מתברר כי התוקף פלש בעבר לדירה שמעל זוג הקשישים והם התלוננו עליו. בנוסף, היה נגדו צו הרחקה שהוא הפר. 


אירוע תקיפה והתבצרות בחיפה. צילום: דוברות המשטרה

בני קמין, חתנם של הזוג, אמר בראיון לכאן ב' כי "היא עם חבורות וחתכים ושוחררה, הוא עדיין מורדם ומונשם עם שברים וחתכים, וכל מיני חבלות בגוף. אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר. הוא קיבל מכה בראש. המשטרה מתייחסת לזה כאילו זה אירוע חד פעמי. זה אירוע שמתמשך כבר שנתיים, מדובר באדם מעורער בנפשו, שפלש לדירה שנמצאת מעל ההורים, באלימות, כי היא הייתה נטושה".



"הוא איים עליהם לאורך כל התקופה", המשיך, "הוצאו לו צווי הרחקה, כדי להרחיק אותו מהדירה. שום דבר לא עזר. הוא כבר כמה חודשים גר בדירה בצורה מסודרת, למרות שזה של מישהו אחר. המשטרה אישרה לו לגור שם. במשך כל התקופה הוא מאיים על האנשים שלא עשו לו שום דבר. אני מבטיח לך שהניסיון הזה יחזור על עצמו".



"ישחררו אותו עוד חצי שנה שנה והסיוט הזה יחזור", הוסיף, "לא מעניין אותו כלום, ואף אחד לא מצליח להוציא אותו מהדירה. הוא נכנס לדירה שלהם עם מסור חשמלי, הפריד ביניהם, נתן מכות לשניהם, הפיל אותם על הרצפה, ניסה לפגוע בה מינית, ולבסוף התבצר בדירה, עד שהוציאו אותו מהדירה, אבל אנחנו מתכוננים לסבב הבא, כשהוא ישוחרר".



העיתונאית כרמל קמין העלתה בעקבות האירועים ציוץ בטוויטר בו כתבה: "הקשישים האלה הם סבא וסבתא שלי, והאיש שהשתולל ותקף אותם באלימות הוא אדם שפלש לדירה מעליהם כנגד החוק. מעל לשנה הם מדווחים לרשויות עליו וכלום. האדם המופרע הזה גרם לסבא שלי להיות עכשיו מורדם ומונשם בטיפול נמרץ. אוזלת יד מזעזעת של המדינה". 




הציוץ של כרמל קמין. קרדיט: צילום מסך טוויטר



התקרית החלה לאחר ששוטר ושוטרת הגיעו לאזור בית החולים בני ציון בעיר לאחר שהתקבל דיווח על הגבר המתנהג בצורה מוזרה. כאשר הגיעו השוטרים למקום תקף החשוד את השוטר במסור ידני ופצע אותו בראשו. השוטרת ביצעה ירי לאוויר, בעקבותיו ברח החשוד מהמקום והחל ניסיון לאתרו.



כעבור זמן קצר הגיע החשוד לביתם של זוג קשישים בשנות השמונים לחייהם ברחוב החשמונאים בעיר. הוא תקף את השניים ופצע את הגבר באורח קשה. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא סובל מחבלת ראש ומונשם. הנפגעת הנוספת פונתה במצב קל לבית החולים בני ציון כשהיא סובלת מחבלות בגפיים. לאחר מכן התבצר החשוד בדירה של בני הזוג הקשישים, עד שפרצו פנימה כוחות הימ"מ ועצרו אותו.