תיעוד התקרית האלימה בה היה מעורב השבוע הבדרן נאור ציון מראה כי הוא רץ לעבר הצעיר והכה בו באגרוף בפניו, כך דווח הערב (רביעי) בערוץ עשר. התיעוד פוגע לכאורה בגרסתו של ציון כי פעל מתוך הגנה עצמית. האזרח, מנגד, טען כי רק ביקש ממנו להצטלם איתו ל"סלפי".



בתחילת הסרטון ציון נראה צועד לו בנחת בקניון רמת אביב בתל אביב ומדי פעם עוצר להתעניין באחד הדוכנים. ציון ממשיך לדרכו, מצלמת האבטחה מתעדת את הליכתו עד אשר הוא נעלם מהפריים. בשלב הזה מתרחש המפגש הראשוני בין ציון לבין האזרח. המצלמה לא קולטת את הרגע הזה. לפי גרסתו של ציון, האזרח איים שיפגע בו וקילל אותו קשות. 

בהמשך התיעוד האזרח נראה צועד לכיוון ההפוך. הוא נראה די רגוע ופתאום בריצה מגיע נאור ציון ומפתיע את האזרח כשהוא עם גבו אליו. לא ברור מה נאמר בין השניים אבל בשלב הזה המצלמה מתעדת את ציון דוחף ומאיים באגרופו ואז גם שולח מכה לפניו של האיש. על פי הסרטון, האזרח ניגש לדוכן ומניח את השקית שאחז בידו. ציון לא מרפה, הוא מוריד אז מגבו את התיק ומניח אותו על הרצפה בדרך לעימות נוסף.

האזרח מתקרב לציון אבל לא תוקף אותו. עדי ראייה מנסים להפריד ואז מגיע אגרוף שני, נדמה שהפעם הוא חזק יותר מהראשון. בשלב הזה, אחד מהעובדים במקום החל לתעד את סוף התקרית האלימה. הבדרן נשמע בו צועק לעברו של האזרח: "שמור על הפה שלך יכולתי להרוג אותך עכשיו. אדיוט". 

ציון טען כי הגן על עצמו מאזרח שקילל, איים והתקרב אליו פיזית.  אמנם לא שומעים את מה שנאמר ויתכן שהאזרח קילל אותו. אבל הריצה של ציון וחתירתו למגע אינם מתיישבים עם טענתו להגנה עצמית. האזרח לא תוקף אפילו פעם אחת אלא אפילו נדמה שהוא מתגונן לפחות בזווית שממנה מתועדת התקרית. האזרח נראה מחזיק אז את ראשו ומפנה את עצמו לבית החולים "איכילוב" בעיר. ציון התעמת היום במשטרת מרחב ירקון עם האזרח.