חבר הכנסת אורן חזן נפצע היום (חמישי) באורח קל כתוצאה מתאונת דרכים לאחר שרכב התנגש ברכבו מאחור סמוך למודיעין. כתוצאה מהתאונה סובל חזן מחבלות בגב וברגל, והוא פונה לבית החולים אסף הרופא כשהוא בהכרה מלאה. חובש רפואת חירום במד"א יונה יוסף פרידמן סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את ח"כ אורן חזן יושב בתוך הרכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלות בגב וברגל, לאחר טיפול מהיר במקום פינינו אותו לבי"ח כשהוא במצב קל. גבר נוסף שישב ברכב נחבל קל וטופל במקום".



בשיחה עם מעריב פירט חבר הכנסת על האירוע: "זה היה כאוב, אבל אני בסדר. נסענו על כביש שש, ונכנס בנו מישהו מאחורה - אולי הוא היה עסוק עם הטלפון שלו. הרכב כרגע מושבת, אני קיבלתי מכה בגב, ברגל, בצוואר ופוניתי לבית החולים אסף הרופא". בנוסף לכך אמר חזן כי יחד עמו ברכב היה עוזרו האישי.



בעבר נשלל רישיון הנהיגה של חבר הכנסת לתקופה של 30 יום, וזאת לאחר שנתפס נוהג במהירות של 142 קמ"ש בכביש הערבה. בעקבות החלטה, פרסם חזן סרטון בפייסבוק בו הביע מחאה חריפה על שלילת הרישיון ולדבריו, "מבחן בוזגלו הפך למבחן חזן", וכי רישיונו נשלל רק בשל בשל פרסומו. למעריב אונליין אמר חבר הכנסת, כי "במקום לבחון לגופו של מקרה בוחנים לגופו של אדם. וכשקוראים לך אורן חזן אז התסריט ידוע מראש".