הגבר החשוד שהטריד את משפחתה של נווטת הקרב תמר אריאל ז"ל, אשר נהרגה במפולת שלגים בנפאל, ובהשתלטות על מתחם הקבר שלה, אותר הבוקר (שישי) על ידי המשטרה והסגיר את עצמו לידי השוטרים. בעקבות כך, הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה בקריית מלאכי ובהמשך תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. מהמשטרה נמסר כי היא "פעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתור הגבר".



מיד עם קבלת התלונות במשטרה, נפתחה חקירה אינטנסיבית שתוצריה הועברו בסיום לגורמי התביעה על מנת להחליט אם להעמיד את החשוד לדין בגין הטרדה, איומים, פגיעה בפרטיות, גרימת נזק לרכוש במזיק והפרת צו הרחקה שהוצא כנגדו.



נוכח המשכיות המעשים הפלילים גם בתוך הליך החקירה ותחת הצו, המשטרה עצרה את החשוד, אולם בית המשפט שחרר אותו גם בערכאת הערעור והיום, כאמור, בתום פעולות נרחבות לאיתורו, הוא הסגיר עצמו.



תמר אריאל ז"ל. צילום: פלאש 90
תמר אריאל ז"ל. צילום: פלאש 90



לפני יומיים סיפרה ענת, אמה של תמר, בתכניתם של נסים משעל, ספי עובדיה ודרור רפאל ב-103FM כי "אזלו כוחותינו לסחוב את הסיוט הזה". היא הוסיפה כי היא חוששת להגיע לקבר בתה.



"אנחנו לא יודעים למה האיש הזה מטריד אותנו", אמרה ענת, שהסבירה כי "אותו אדם ניכס לעצמו את מותה של תמר והתנחל ליד הקבר כשהוא מנסה להגן עליה מכל העולם. האיש הזה טוען שאנחנו בגדנו בה ושהיא כלל לא רצתה להתגייס. שבוע לאחר שתמר נפטרה האיש הזה התקשר אלינו וביקש לעזור לנו בהכנות לאזכרה, כך שמענו על קיומו לראשונה".



"לאחר כמה בירורים", המשיכה, "הבנו שהוא כלל לא הכיר אותה ולהערכתנו מדובר באדם לא שפוי אשר פיתח אובססיה כלפיה, כשהוא מאשים אותנו בדברים מאוד קשים ושקריים".