למעלה מ-70 מסרונים הנושאים אופי מיני ומחליא, קיבלה ביממה האחרונה תושבת מרכז הארץ, דמות מוכרת בשנות ה-40 לחייה, רעייתו של שופט, לטלפון הנייד שלה, וזאת בנוסף לשיחות טלפון אל תוך הלילה. כך עולה מתלונה שהגישה הבוקר (שישי) במרחב יפתח של מחוז תל אביב במשטרה אשת השופט שטענה לאיומים והטרדות.

נציין כי מדובר באירוע חוזר, כאשר לפני כשבועיים הציף אלמוני את הטלפון הנייד שלה בהודעות דומות, אלא שאז בחרה שלא להתלונן במשטרה תוך סברה שהמטריד יחדל ממעשיו, סברה שאכן התקיימה. כבר לאחר פחות מ-24 שעות הסתיימו אז הטלפונים לנייד שלה.

מהתלונה עולה שהחל מאתמול בשעות הצהריים קיבלה המתלוננת עשרות רבות של הודעות וואטסאפ עם סרטונים בעלי אופי מיני, אקטים פורנוגרפיים וכן סרטוני אימה לרבות של כלי נשק,  יריות וכיוצא באלו, ותוך כוונה לאיים עליה לכאורה.

"זו כבר הפכה תופעה מכוערת עם למעלה מ-60 מסרונים מחליאים ומביכים בעלי אופי מיני ועם סרטוני אימה, כל זאת במטרה להטיל מורא ופחד עלי ועל משפחתי. כיוון שמדובר באירוע חוזר החלטתי להתלונן במשטרה והעברתי לחוקרים את כל המסרונים שנשלחו אליי ואת הודעות הוואטסאפ וכן את שיחות הטלפון. אין לי ספק שמדובר בטלפון של מתחזה, שכן בתמונת הוואטסאט שלו הוא שם בפרופיל תמונה של בחורה נחמדה מאוד. יש לי חשודים, אבל זה מתוך השערה שלי בלבד, ולכן עירבתי רק את החוקרים בהערכה שלי", סיפרה המתלוננת.

נציין כי מדובר במתלוננת המשמשת גם עדת תביעה באחת מהפרשות המדוברות שנחשפו במהלך השנה האחרונה, ומתנהלת בביהמ"ש המחוזי. במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה ומנהלים חקירה במטרה להתחקות אחר המטריד.