מקרה מזעזע ביוקנעם: אדם שחט למוות כלב של שכניו בעקבות ויכוח שהתפתח ביניהם. המקרה החל היום (שלישי) בשעות הצהריים, כאשר בעמותת 'תנו לחיות לחיות' התקבל דיווח על חשד להתעללות בכלב מצד חבורת נערים. פעילה מטעם העמותה הגיעה למקום כדי לנסות לסייע לכלב ומיד עם הגיעה הייתה עדה למחזה נוראי כשאחד משכניו של הצעיר, לאחר ויכוח שהתפתח ביניהם, ירד למטה חמוש בשני סכינים גדולות ושחט את הכלב, מסוג פיטבול מעורב, לנגד עיני בעליו.
בעמותה מסרו כי הפעילה ניסתה להעביר את הכלב לטיפול רפואי אך הוא מת מפצעיו כעבור זמן קצר. תלונה הוגשה למשטרה והשכן בן ה-46 נעצר על ידי המשטרה ולקח לחקירה.
אתי אלטמן מייסדת 'תנו לחיות לחיות': "אני לא יכולה להשתחרר מהמחשבה שאילו היינו מגיעים חמש דקות מוקדם יותר הכלב היה ניצל. במקום זאת פעילה שלנו נאלצה להיות עדת ראייה לרצח אכזרי. רק אנשים בלי לב, בלי חמלה, חלאות אדם, יכולים להתעלל ולרצוח כלב כלאחר יד. אני מזועזעת וכואבת. פרצופה של מדינת ישראל בשיא כיעורה. אני מקווה שהרוצח יימצא את עצמו שנים ארוכות בכלא".


לפני כשבועיים, משרד החקלאות הגיש לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד תושב רחובות, בשנות ה- 30 לחייו, באשמת התעללות חמורה בכלבה. במשרד הודיעו כי הם מבקשים מבית המשפט להטיל על הנאשם עונש מאסר בפועל לאור התנהגותו הברוטלית כלפי הכלבה. על פי כתב האישום, הסיפור החל לפני כשנה כאשר כלבתו של הנאשם נשכה אדם וכלב אחר, בתקרית אף ננשכה הכלבה בצווארה. 

בעקבות הנשיכה, נתבקש הנאשם להתייצב עם כלבתו בשירות הווטרינרי העירוני ברחובות להכנסת הכלבה להיסגר, על פי חוק. שלושה ימים לאחר מכן הנאשם התייצב בתחנת ההסגר עם אחותו וכלבתו כאשר היא תפורה בצווארה עקב הנשיכה ובפנים נפוחות.