התפתחות משמעותית בחקירת המשטרה לגבי סרטון הסקס בו מופיע חלוץ בית"ר ירושלים אנתוני וארן. השחקן זומן הבוקר (רביעי) לתשאול ביחידת ההונאה של מחוז מרכז. מוקדם יותר עוכב לחקירה אחד הצעירים המעורבים בסרטון הוא נחקר באזהרה בחשד שביצע עבירות מין בצעירה, צילם את המעשים והפיץ את הסרטון המדובר. 



לפי הסעיף בחוק המתייחס לעבירה של צילום והפצה של הסרטון, נקבע שעל מנת שתתקיים עבירה, צריך לזהות את הקורבן. בפועל לא ניתן לזהות את הבחורה איתה מתקיים האקט ועל פי עורכי דין מהתחום פלילי, לא מתקיימת עילה לעבירה.



 המשטרה החלה לחקור את התקרית בעקבות תלונה של חברת הכנסת מרב מיכאלי על אונס. שלשום העבירו מספר חברות כנסת מכתב לבית"ר ירושלים בדרישה להשעות את וארן עד סיום החקירה.

לפני יומיים התראיין אחד המעורבים ל"החדשות" ושטח את גרסתו על מה שאירע, תוך שהוא מבהיר כי בעת הצורך יציג את התכתבויותיו עם הצעירה ובכך יוכיח כי הצטרפה אליהם מבחירה: "אנחנו ביחסים טובים ויצא לי להיות איתה כמה פעמים. הכל היה באווירה טובה. כל מה שרואים בסרטון זה משהו כמו 20-15 שניות, אני לא יודע בדיוק כמה, מתוך אקט של שעה וחצי-שעתיים שבו אנחנו נהנים. 


"כולם נהנים ואוהבים את זה והכול היה בהסכמה, היא ידעה מה היא עושה והייתה בהכרה מלאה. ב-20-15 שניות האלה כנראה היא הסתירה את הפנים ולא רצתה להראות את עצמה, אז היא לא הגיבה. יכול להיות מצב שבו בנאדם מסתגר עם עצמו ונהנה. "הכל היה בהסכמה ובאווירה טובה. אני גם לא מבין כי הבחורה באמת באמת נהנתה, עובדה שהכל בסדר".


"ככל שאנחנו יודעים, אנתוני וארן לא עבר שום עבירה פלילית", אמר אתמול עורך הדין אודי בר, שמייצג את וארן. "נכון לעכשיו וארן לא זומן לתשאול או בדיקה. האם הוא יזומן? יכול להיות שכן ויכול להיות שלא. זה תלוי במי שבודק. מי אמר שיקראו לו לחקירה או תשאול? יכול להיות שמי שעורך את הבדיקה יחליט לתשאל ויחליט גם שלא. אם הוא יזומן לתשאול או חקירה, הוא ישתף פעולה באופן מלא כי אין לו מה להסתיר. אני חוזר ואומר, שאנתוני וארן לא עבר שום עבירה פלילית. זו לא השעה שהוא צריך לדבר או להתראיין, כשהפרשה הזו תסתיים, אני מניח שהוא ידבר ויתנצל בריש גלי".

"יש פה מעורבות של מספר אנשים שמעורבים באירוע מסוים", הוסיף עורך הדין בר, "האירוע הזה ייבדק על ידי מי שמוסמך לכך. האם יזמנו את המעורבים כולם או חלקם, זו כבר תהיה החלטה של המשטרה".