לאחר שהותר לפרסם כי רונן ביטי, אביה של הזמרת עדי ביטי, חשוד בכך שיצר קשר עם מעריצות קטינות של בתו ואף ניסה לשבש חקירה, טען הבוקר (חמישי) פרקליטו עורך הדין שרון נהרי, בתכניתה של אילה חסוןב-103FM, כי "יש לו הוכחות ביחס לשלוש מעריצות שאיימו עליו וסחטו אותו במטרה להיפגש עם בתו".



"זה נשמע מאוד לא טוב, אך הוא ממשיך לטעון שהוא לא שלח שום מסר", אמר עורך הדין. "זו פעם ראשונה שלו במעצר והוא עדיין ממשיך להכחיש את דבריו. כששאלתי את החוקר אם יש ראיה משמעותית שמוכיחה שזה הוא, נאמר לי במשטרה שישנה ראייה שמסבירה באופן סביר שאכן מדובר בו".



אילה חסון התוודתה בפניו: "עדיין עומדת בפניו חזקת החפות, אך באופן איש לא הייתי מייצגת אותו אם יימצא שהוא אכן עשה את זה. זה נורא בעיני שאבא רוכב על קריירת בתו ומטריד בנות בגילה. אני לא מכירה את הזמרת, אך אני מתארת לעצמי מה עובר עליה".



 


נהרי השיב כי "מדובר באדם שבמשך השמונה ימים שבהם הוא עצור בפרשה, לא הראו לו את הראיות נגדו פעם אחת. כששאלתי מדוע, השיבו לי שישנם שיקולי חקירה נוספים ושלא ניתן לחשוף בפניו את האשמות נגדו. אני מקווה שהיום במהלך חקירתו יתבררו הדברים. זה שאני מייצג אדם לא אומר שבהכרח מטרתי היא שהוא יילך הביתה".

מלבד זאת, הוא ציין כי "עדי ביטי תומכת במשטרה שתחקור ותגיע לחקר האמת. היא חשה שהיא נפגעה בעיקר בעקבות צו איסור הפרסום שגרם לכולם לחשוב שהיא לקחה חלק בקבוצת המעריצות והייתה עדה לנאמר בה". 

"מרשי טוען שישנן שלוש מעריצות שאיימו עליו וסחטו אותו במטרה להיפגש עם הכוכבת ואחיה והוא מחזיק בראיות על כך", הוסיף פרקליטו של ביטי. "הוא סיפר לי שהיו נערות שאיימו להתאבד אילו לא ייפגשו עמה והתבטאו בצורה גסה מאוד כלפיו וכלפי רעייתו. היו נערות שאף ניסו לפתות אותו והציעו לו הצעות מגונות".

עריכה מטעם 103FM: איתמר זיגלמן