"אי אפשר עוד לדעת אם מדובר במשחק בנשק או באימון": עמית קוזה קנטור, בת דודתו של סמל שחר סטרוג, שנהרג מפליטת כדור ביחידת דובדבן שוחחה עם איילה חסון בתוכניתה ב-103FM, וסיפרה על בן דודה, על הכאב המשפחתי והוסיפה: "אמו חושבת שהיא בתוך חלום ומחכה שיעירו אותה. "שחר היה הגאווה של המשפחה שלנו" סיפרה קנטור, "במשך השנה וחצי האחרונות היינו מקיימים מתאספים כולנו לשמוע את הסיפורים שלו כל סופ"ש לאחר שהתקבל ליחידת דובדבן ונדהמים כל פעם מחדש כמה כוח יש לילד הזה. הוא התמודד עם כל קושי בגאווה גדולה וזו אבדה גדולה, בלתי ניתנת להכלה ולא הגיונית עבורנו".





"אמא שלו מרוסקת", הוסיפה: "היא לא מעכלת מה קרה לה. היא חושבת שהיא בתוך חלום ומחכה שיעירו אותה. היא לא מאמינה שזה קרה לה. אף אחד מאיתנו לא מצליח להבין מה קרה לנו. זה פספוס כל כך גדול והוא יכול היה להימנע. זהו חוסר מזל וגורל אכזר. אנחנו לא יודעים הרבה על נסיבות האירוע, יש הרבה שמועות וכל שאנחנו רוצים זה לדעת מה קרה ולדעת אם הוא סבל. כל שאנחנו יודעים זה שהם היו בחדר ונפלט כדור של חברו. חברו עוד בהלם ובוכה המון ולכן לא משתף פעולה בחקירה לעת עתה. אי אפשר עוד לדעת אם מדובר במשחק בנשק או באימון".



"ידענו שמדובר באימון שהתעכב ב-20 דקות ולכן השניים שבו לחדרם ואז קרה המקרה. האבא אמר שהוא לא כועס אבל מאוד רוצה לדעת מה קרה. הוא ידע שהם היו חברים טובים ושהירי לא היה מכוון. אני מניחה שגם החבר ומשפחתו עוברים טראומה קשה אך בסופו של דבר הם יחזרו לשגרה ואצלנו החיים השתנו לנצח. מדובר בכדור שפגע דווקא בעורק הראשי וגרם לו למוות כמעט מיידי. כואב לנו הלב ואנחנו לא יודעים איך לאכול את זה".


 


עריכת תוכן 103FM: איתמר זיגלמן