נורית שאנן בת ה-65 מקיבוץ כפר סאלד וחנוך קרניאלי בן ה-80 מקיבוץ מחניים נהרגו בתאונה קשה בין קלנועית לבין רכב פרטי שאירעה היום (חמישי) על כביש 90 סמוך לצומת מחניים. מותה של האישה נקבע כבר בזירת התאונה, בעוד מותו של הגבר נקבע בבית החולים זיו. נהג הרכב הפרטי פונה מהמקום במצב קל. 



חובש מד"א שי רייקין סיפר כי "כשהגעתי למקום ראיתי בשולי הכביש את 2 הפצועים, גבר ואישה בשנות ה 70 שוכבים סמוך לקלנועית כשהם מחוסרי הכרה וסובלים מפגיעות רב מערכתיות, יחד עם כוחות גדולים של מד"א שהגיעו למקום הענקנו להם טיפול רפואי וביצעו בהם פעולות החייאה, לצערנו מותה של האישה נקבע בשטח ע"י רופא והגבר פונה במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה לבי"ח זיו. נהג הרכב כבן 40 פונה במצב קל כשהוא נסער לבי"ח".



תאונה קשה בסמוך לצומת מחניים. צילום: דוברות מד"א



חנוך קרניאלי. צילום: זיו בהול



יחזקאל גבאי חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה סיפר ש"כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות רכב פרטי שהתנגש במעקה בטיחות וקלנועית. רוכבי הקלנועית (גבר ואשה) סובלים מחבלות ופציעות רב מערכתיות וללא הכרה. יחד עם חובשים נוספים ביצענו פעולות החייאה על אשה שנפצעה באורח אנוש. הגבר כבן 80 פונה במצב קשה לעבר מנחת מחניים שם מסוק ככה"נ יפנה אותו לבית החולים כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".