הכתב הפלילי של "החדשות", גיא פלג, הגיע היום (שני) להחליף בזמן הקרוב את נתן זהבי ב-103FM, ופתח את התוכנית כשהוא מתייחס לטענה כי שרה נתניהו מחקה הודעות מהטלפון האישי שלה. פלג התייחס לעניין ולאחר מכן עבר לשוחח עם מאזינים.



אני רוצה לפתוח את השידור הזה בווידוי. גם אני מוחק הודעות בטלפון הסלולרי, אני מקפיד לעשות את זה מדי יום. לפעמים כמה פעמים ביום. לפעמים זה שאני מתכתב איתו מזהיר אותי שאמחוק את ההודעות, ולעיתים אני מזהיר, אחרי שהוא מתכתב איתי, שימחוק את ההודעות. אני לא מפחד מחקירה פלילית, אני לא עושה עבודה פלילית. לעיתים כמה פעמים ביום בניקיון המכשיר שלי. אני מוחק גם תמונות, מסמכים, עד הבוקר עד שקראתי את שלל המומחים שלועגים לשרה נתניהו, גם אני חשבתי לתומי שכאשר אני מוחק, אז אני מפנה מקום במכשיר שלי.

אני מפחד מאוד שההודעות שלי ייחשפו, אני מפחד מאוד לאבד את המכשיר שלי. אני זוכר ששכחתי אותו באיזו מסעדה, אני זוכר את דפיקות הלב שחששתי שהוא יגיע לידיים אחרות. אני רוצה לשתף אתכם בתחושה הלא נעימה שיש לי, שאני חושש שאיבדתי את הטלפון שלי. אני מפחד שהמכשיר הזה יגיע למקורות שלי, אני מפחד שאדם אחר ייכנס לי להודעות ויראה איך אני מרכל על עמיתים שלי למקצוע לא פעם. 

אמנם ניר חפץ, עד המדינה בפרשת 4000 ופרשות אחרות, טוען ומדגיש שהוא ניצח כנראה על פעולת שיבוש גדולה, אבל האם בסופו של יום העדות הזאת של חפץ, והעובדה שאין חולק שמשפחת אלוביץ' ונתניהו עסקו במחיקה סדרתית של הודעות, האם בסופו של יום זה מה שיגרום לפרקליטות על שיבוש מהלכי חקירה. צריך לזכור שהיועמ"ש מגיש כתב אישום כשהוא חושב שיש סיכוי סביר להרשעה, אבל החלק האחר של המשוואה, שצריך לזכור שבישראל על מנת להגיע להרשעה צריך להוכיח מעל לספק סביר".