מעצרו של רונן ביטי, אביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, הוארך היום (שלישי) עד יום רביעי, אז יוגש נגדו כתב אישום בשני מעשים מגונים בקטינה והטרדה מינית. מדובר בשני מעשים  שבהם שלח על פי החשד סרטון בעל אופי מיני. כמו כן, המשטרה תבקש מחר גם לעצור את ביטי עד לתום ההליכים. עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של ביטי, אמר שירדו מכתב האישום העבירות החמורות של בעילה וניסיון בעילה כפי שיוחס לו בתחילה על ידי המשטרה.



החקירה נפתחה לאחר שהוגשה תלונה בסוף ינואר האחרון, לפיה ביטי ביצע עבירות מין כלפי קטינות בנות 13-14 שהיו חברות במספר קבוצות וואטסאפ יחד אתו, העיקרית שבהן- קבוצת "ביטי אימפריה" שנוהלה על ידו. על פי החשד, לאחר שביטי העמיק את הקשר עם הקטינות, הוא ביקש מהן להתקין למכשיר הסלולרי הנייד שברשותן את תוכנת המסרים "טלגרם" המאפשרת ניהול שיחות שתוכנן נמחק לאחר תזמון שבוחר המשתמש, ובאמצעות תוכנת זו ניהל, לכאורה, שיחות בעלות תוכן מיני ואינטימי עם הנערות.

רונן ביטי. צילום: אבשלום ששוני
רונן ביטי. צילום: אבשלום ששוני
על פי החשד, הוא התעניין בהרגליהן האישיים, התנהגותן המינית, ניסיונן המיני, וכן שלח להן תמונות וסרטונים בעלי תוכן מיני. מחומר החקירה עלה חשד כי החשוד שלח סרטונים בהם תיעד עצמו מבצע בגופו מעשה מגונה, וכן ביקש מהבנות לנגוע בעצמן, לבקש מהן לבצע מעשים מיניים וכן לשלוח קבצי קול בהן הן נשמעות גונחות.

חלק מהשיחות שביצע ביטי עם הנערות בוצעו אחר חצות ולפנות בוקר, כאשר הוא משתמש, בחלק מהמקרים,  בשפה בוטה וגסה ומשתף אותן בפרטים מיניים-אינטימיים הנוגעים אליו. 
 
נציג המשטרה טען השבוע בדיון אחר בהערכת מעצרו כי ביטי מחליף גרסאות כל פעם מחדש והחקירה מצריכה הישארותו במעצר. רגע לפני שהשופט אבנון החליט להאריך את מעצרו, החשוד ביטי ביקש את זכות הדיבור ופתח בספין אישי. "אני עצור כבר 14 ימים בתנאים מחפירים, עם עבריינים, עם פושעים בחדר לא חדר, מוטחים בי האשמות על ידי האיש הזה (נציג המשטרה א.ח) בצורה הכי ברוטאלית וגסה בעולם. שום דבר רלוונטי ואמיתי לא נכון, יש שם סיפורים והמצאות, הוא קורא לי שפל, בזוי, תת רמה, עבריין ושמות נוספים שאני לא יכול לזכור".

הוא הוסיף: "אתם לא יכולים לדעת מה זה להיות שם במקום שאני נמצא שעה, לאדם כמוני. שירתי את המדינה במשך שנים כאיש הוצאה לפועל מטעם רשויות הגבייה והאכיפה, פעלתי ללא דופי. מאד קשה לי. אני לא אדם מסוכן, לא אברח ולא אמלט מאימת הדין. אני מבקש לפחות לחזור היום לביתי בתנאים שיקבעו ולישון לילה אחד נורמלי ולא בבית המעצר".