"מצבה של דקלה קשה מאוד ואנחנו מחכים לבשורות טובות", כך סיפרה אתמול ריקי ספירין, אמה של דקלה אביטבול (ספירין) שנפצעה באורח קשה ביום שישי האחרון בעת שנוסעים במטוס שאמור היה להמריא מנמל התעופה בבודפשט לנמל התעופה בן־גוריון נשמו עשן סמיך וקפצו בבהלה ממגלשות המטוס.



הרשויות בבודפשט בודקות את הסיבה לאירוע הקשה. אמה של דקלה, השוהה לצד בתה כל העת, סיפרה בשיחה עם "מעריב־השבוע: "דקלה נפצעה קשה בראש ועברה ניתוח, והיא עדיין מונשמת ומורדמת. הצוות הרפואי משתדל מאוד, אבל אין כמו בבית".



ספירין מעריכה כי דקלה נפלה מדלת המטוס שנפתח כתוצאה מהפניקה שאחזה בציבור הנוסעים או בשל רוח המנועים. "לפני שהיא הספיקה להגיע למגלשה, היא נפלה מגובה מדלת המטוס ונפצעה קשה".דקלה יצאה לטיול משותף של עובדים מחברת קרסו מוטורס לבודפשט, ולדברי האם היא סיפרה שהיא מאוד נהנית. בעקבות האירוע הקשה הוטסו בני משפחה ורופא מבית החולים בילינסון לבודפשט על ידי חברת ישראייר, שחכרה את המטוס הצ'כי שבו אירע המקרה הקשה.



על פי הידוע עד כה, הנוסעים הישראלים שאמורים היו לשוב לארץ נאלצו בתחילה להמתין כשמונה שעות עד להמראה בשל תקלה במטוס הצ'כי. לאחר שהגיע מטוס חלופי, החל לפתע להתפשט עשן סמיך לתא הנוסעים, ואז אחזה בנוסעים בהלה גדולה והם מיהרו למגלשות המטוס. יצוין כי המטוס היה שייך לחברת לואו־קוסט של חברת התעופה הצ'כית טרוול סרוויס, ואנשי ישראייר מיהרו להבהיר שלחברה אין קשר לאירוע הקשה.