אירוע בטיחות בנתב"ג: מטוס german wings שהיה בדחיפה לאחור על הקרקע מעמדתו בטרמינל, פגע בזנב של מטוס אל-על שהיה אמור להגיע לרומא. לא היו נפגעים. הנוסעים הורדו מהמטוס באמצעות המדרגות.



קברניט המטוס אמר לנוסעים במערכת הכריזה לאחר האירוע כי "המצב כרגע טוב. לא נשקפת סכנה והדבר הכי רציני שיכול להיות הוא שנרטב קצת בגשם". נועם מילר, נוסעת ששהתה על המטוס בעת ההתנגשות, סיפרה לגל"צ כי "כולנו קמנו מוקדם ונרדמנו במטוס והתעוררנו מבום חזק. מדובר בהתנגשות של שתי הזנבות של המטוסים. בגלל שהיינו על הקרקע לא חשבנו על התרחיש הגרוע ביותר. גם הצוות היה בהלם לא פחות מאיתנו".
עופר לפלר, דובר רשות שדות התעופה, אמר לגל"צ כי "מדובר במקרה חמור מבחינתנו. לא זוכר אירוע כזה. הועבר לחקירה של החוקר הראשי של משרד התחבורה". 

באל על הודיעו שהנוסעים שהורדו מהמטוס יטוסו בשעה 11 וחצי במטוס דריימליינר לרומא וזאת לאחר כארבע שעות עיכוב בשל התאונה. מנכ"ל אל על גונן אוסישקין מסר כי "החוקר הראשי של רשות התעופה האזרחית בודק את נסיבות התאונה, ובמקביל גובה הנזק". השבתת המטוס תאלץ את אל על להיערכות מיוחדת מכיוון שעד כניסת החג החברה מפעילה מספר שיא של טיסות וכעת מטוס יוצא משימוש לפחות בימים הקרובים.
 

ביום שישי האחרון נפצעה באורח קשה דקלה אביטבול בעת שנוסעים במטוס שאמור היה להמריא מנמל התעופה בבודפשט לנמל התעופה בן־גוריון נשמו עשן סמיך וקפצו בבהלה ממגלשות המטוס. 



על פי הידוע עד כה, הנוסעים הישראלים שאמורים היו לשוב לארץ נאלצו בתחילה להמתין כשמונה שעות עד להמראה בשל תקלה במטוס הצ'כי. לאחר שהגיע מטוס חלופי, החל לפתע להתפשט עשן סמיך לתא הנוסעים, ואז אחזה בנוסעים בהלה גדולה והם מיהרו למגלשות המטוס. יצוין כי המטוס היה שייך לחברת לואו־קוסט של חברת התעופה הצ'כית טרוול סרוויס, ואנשי ישראייר מיהרו להבהיר שלחברה אין קשר לאירוע הקשה.