התפתחות בחקירת החשד להתעללות בגן בפתח תקווה: שלוש הגננות שעוכבו היום (רביעי) לחקירה בחשד להתעללות הילדים בגן שלהן, שוחררו בתום חקירתן בתנאים מגבילים, כולל מעצר בית מלא לחמישה ימים, הרחקה מהגן ואי יצירת קשר עם המעורבים למשך 15 יום. החלטת המשטרה לשחררן התקבלה לאור העובדה כי שתיים מהן קשרו את עצמן לאירועים ולחשדות והשלישית מכחישה את מעורבותה במעשים המתוארים.



על פי החשד, הגננות התעללו באכזריות בפעוטות בני חצי שנה עד שנה, הכו אותם ופעלו באגרסיביות. החקירה העלתה כי המעורבות סטרו לפעוטות, משכו אותם בחוזקה, והתעלמו מהם גם כשאלו בכו במשך זמן רב. 



את התלונה הגיש אב לפעוט בגן שהתקבל רק לפני זמן קצר. חשדו של האב התעורר לאור התנהגות מוזרה של בנו, וכשהגיע לגן וביקש לצפות במצלמות המותקנות במקום. האב החליט להתלונן על התעלמות הגננות, אך מנהל הגן טען כי "לא רואים פעילות אלימה", אלא שחקירת המשטרה מעלה תמונה אחרת לגמרי ועגומה למדי.  חוקרי המשטרה בוחנים עכשיו את תוכן המצלמות ובודקים האם המצלמות 'טופלו' ונגרע מהם חומר צילום.



אחד ההורים, שהגיע לקחת את בנו מהגן, חשף כי מי שהגיש את התלונה היה אחד ההורים, וכי ישנם סרטונים אשר אמורים להיות חלק מהחקירה, ככל הנראה צילומי אבטחה. אגב, ההורה שהגיע טוען כי "הן לא באמת הכו, זה סתם. ראיתי את המצלמות שתיעדו חלק מהאירועים", לעומת זאת, האב טוען כי ישנן מספר גרסאות לאירוע: "נחכה עד שהמשטרה תסיים את החקירה. יודע שהיה מקרה שילדים, שהם רק בני שנה, בכו והן התעלמו במשך הרבה מאוד זמן".