תיק הדגל של הפרקליטות שעסק ביו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר, אלון חסן, נסגר. לאחר שהואשם בעבירות שוחד, מרמה והפרת אמנים בית המשפט זיכה את חסן מכל האשמות וקבע שפעל כחוק. הכתב הכלכלי של 'מעריב' התייחס בתוכניתם של אלון בן דוד ויואב לימור ב-103FM לזיכוי המשפטי שהנחית מכה על המשטרה והפרקליטות. "זו בהחלט הייתה הפתעה בהתחשב לכל הרעש והצלצולים שהובילה התקשורת בסיקור הפרשה. חסן הואשם בתקשורת כאחד שאחראי על פשע מאורגן בנמל אשדוד ולא פחות מכך. בית המשפט הכריע מנגד וקבע שהאיש יצא צח כשלג. זהו עוד פער בלתי נסבל שנוצר לפעמים בין מה שמוצג בתקשורת לבין מה שקורה בבית המשפט ואפשר לשייך את המקרה למה שקורה היום בתקשורת בסיקורו של בנימין נתניהו ומשפחתו", אמר. 
שרוני הוסיף: "לבסוף כל העובדות הגיעו לבית המשפט והשופט הכריע על סמך הראיות. אני מניח שיהיה ערעור על ההכרעה המפתיעה הזו בהתחשב בממצאים והעובדה שחסן כמעט ושימש כעד מדינה כנגד רונאל פישר. השאלה כעת אם הוא ישוב לנמל אשדוד, כרגע זה עוד לא ברור".
"בית המשפט הכריע בצורה מאוד נחרצת", הבהיר אלון בן דוד, "בית המשפט התייחס לכל האשמות לשוחד וטען שמדובר בעסקים כשרים שבוצעו תוך התייעצות עם גורמים רלוונטיים ואף טען שתצהירי השקר התגלו כתצהירי אמת. בית המשפט חרץ פסיקה מאוד ברורה שטענה שהפרשה זוהמה בגלל מעורבותו של רונאל פישר". 

"העובדה שבוצעו עסקאות בין הנמל לבני משפחתו של חסן היא לא תקינה חברתית", סיכם יהודה שרוני, "העובדה שהוא זוכה לא אומרת שהוא ראוי מבחינה ציבורית למחיאות כפיים. מעניין מאוד מה יאמר יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן על הפרשה והאם הוא יילחם להחזירו לנמל".
עריכה: איתמר זיגלמן