העיתונאי רביב דרוקר פרסם הערב (חמישי) במהדורת עשר כי בתשובה לעתירה שהוגשה לפני כמה שנים על ידי התנועה לחופש המידע בדרישה לקבל את כל הקבלות של הוצאות ראש הממשלה. בעקבות העתירה פנה מזכיר הממשלה דאז, אביחי מנדלבליט, לשב"כ על מנת לקבל חוות דעת ביטחונית, האם ניתן לפרסם את הנתונים. תשובת השב"כ הייתה שבמידה ושמות הספקים נמחקים אין בעיה לבצע מהלך שכזה, אך הנקודה המרכזית היא מעורבותו של מנדלבליט שבתפקידו כיועץ משפטי לממשלה נדרש לקבל החלטה בתיק מעונות ראש הממשלה, שם ישנה המלצה להעמיד לדין את רעיית ראש הממשלה



מנדלבליט החליט לפני מספר חודשים על סגירת מרבית התיקים בנושא והשאיר רק תיק אחד משמעותי להמשך הדיון. השאלה העולה מהדיווח היא האם לא היה צריך מנדלבליט לפסול את עצמו מלדון בנושא כיועמ"ש לאור ניגוד עניינים, זאת לצד דיווחים אחרים על מעורבות של מנדלבליט בהקשרים נוספים עם ראש הממשלה, כמו לדוגמא פגישתו עם ניר חפץ על מנת שיארגן לו פגישה עם העיתונאי דן מרגלית.

בתגובה לדברים נמסר מדוברו של היועץ המשפטי לממשלה כי "מנדלבליט לא ניהל את הטיפול בעתירה כפי שנטען אלא היה מעורב במסגרת תפקידו כמזכיר הממשלה בעניין ספציפי הנוגע למגבלות ביטחוניות בפרסום מידע מסוים. מנדלבליט לא עסק כמזכיר הממשלה בשום נושא הקשור למעונות רה"מ אשר הגיע לפתחו מאוחר יותר לבחינה פלילית במסגרת תפקידו כיועץ המשפטי לממשלה".