בית משפט השלום בקריית שמונה החליט אחרי משפט ארוך לזכות צעיר שהואשם בסחיטה של זוג הורים באמצעות שליחת תמונות עירום של בתם בת ה־12, אבל קבע כי הוא אשם בקבלת תמונות העירום לוואטסאפ שלו. מכתב האישום עולה בין היתר כי הנאשם נפגש עם צד ג' שהעביר לו תמונות עירום של ילדה קטינה. הנאשם שזיהה את הקטינה יצר קשר עם הוריה ודרש 3,000 שקל בתמורה לאי פרסום התמונות. ההורים פנו למשטרה והתלוננו על שיחות הסחיטה, דבר שהוביל למעצרו של הנאשם.
 
בית המשפט קבע בהכרעת דינו כי הפרקליטות לא הצליחה להוכיח שתמונות העירום שהגיעו למכשיר הטלפון הסלולרי של הנאשם נשלחו ממנו לגורם אחר. "מעיון בחומר הראיות עולה כי לא הוצגה כל ראיה ממנה עולה כי הנאשם העביר את תמונותיה של הקטינה לגורם שלישי כלשהו", כתבה השופטת מורן מרגלית והוסיפה: "משכך, הרי שלהוכחת אחריותו של הנאשם להעברת תמונותיה אלה של הקטינה להוריה ולאחרים, על המאשימה לשלול כל אפשרות כי תמונות אלו הועברו על ידי מאן דהו אחר".
 
עוד קבעה השופטת כי ייתכן שדווקא מי ששלח את התמונות לטלפון הסלולרי של הנאשם הוא שהפיץ את התמונות, ואלו עשו דרכן לחבורה שפעלה באופן מתוחכם וזהיר על מנת לסחוט את הורי הקטינה. 
 

במהלך המשפט הצליחה ההגנה להוכיח כי מי שהעביר את התמונות לנאשם והפליל אותו במשטרה ובבית המשפט שיקר פעמים רבות ואף טען כי הוא מזהה את הנאשם בשיחות הסחיטה המוקלטות. לצערו, בזמן קיומן של שיחות אלו היה הנאשם נתון במעצר כחשוד, ומשכך ברור שלא יכול היה להיות הסוחט המוקלט.
 
בסופו של יום זיכה בית המשפט את הנאשם מליבת האישום, וקבע כי ביצע רק עבירה של שיבוש מהלכי משפט ועבירה של קבלת תמונות העירום. עו"ד תומר שורץ, ממשרד דביר רייכרט שורץ: "הבחור הצעיר שאותו אנו מייצגים לא סחט ולא ניסה לסחוט כספים מהורי הקטינה באמצעות תמונותיה. זהו מעשה בזוי וצר לנו שבחור צעיר ללא עבר פלילי נאלץ להתמודד עם האשמה כה קשה. בית המשפט ניתח היטב את חומר הראיות, ולהבנתנו הגיע למסקנה הנכונה. כעת יוכל הבחור הצעיר לחזור למסלול חייו, ואנו מלאי סיפוק מכך".