הקטל בדרכים נמשך: גבר בן 25 נהרג היום (שני) במהלך תאונת דרכים בין רכב פרטי, בו נהג, לבין אוטובוס, שהתרחשה בכביש 243 סמוך לצומת צאלים. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, אך נאלצו לקבוע בסיוע כוח רפואי של צה"ל את מותו במקום האירוע. בנוסף, הוענק טיפול לנהג האוטובוס שנפצע באורח בינוני, ופונה בהמשך לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. הנוסעים, לעומת זאת, נבדקו על ידי צוותי מד"א ולא נזקקו לפינוי לבית חולים. 



חובש בכיר במד"א, אדיר ביתן, סיפר כי "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה בין אוטובוס, שהיה עמוס בנוסעים, לרכב פרטי. נהג הרכב הפרטי, גבר כבן 25, שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה, יחד עם כוח רפואה צבאי שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ומותו נקבע על ידי רופא בשטח".



לדבריו, "נהג האוטובוס שנלכד בכיסא הנהג חולץ על ידי הכיבוי ופונה במסוק מד"א לבית החולים כשהוא סובל מחבלות מחבלות בבטן ובגפיים. עשרות נוסעי האוטובוס שהתהלכו בזירה נבדקו על ידי הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו למקום. לשמחתנו הם לא נפצעו ולא נזקקו לפינוי לבית חולים".



שוטרים שהגיעו למקום התקרית פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע הקטלני. כמו כן, במשטרה קראו לציבור משתמשי הדרך "להישמע להנחיות השוטרים באזור".



לפני כשישה ימים בלבד נהרג ילד בן ארבע מפגיעת משאית ברוחב אל עדל בירושלים. חובשים ופרמדיקים הגיעו למקום התאונה, אך נאלצו לקבוע את מותו של הילד במקום.