פסח לא שמח עבור מספר אורחים ברויאל ריזורט, אשר הגיעו לנפוש במהלך החג. על פי סרטון הווידאו שהופץ ברשתות החברתיות, והפך מאז לוויראלי, נראים מספר נופשים, שהם מכים את אחד מעובדי המקום, ככל הנראה המציל, לאחר חילופי דברים בין הצדדים. עובד המלון, אשר היה במקום, התעמת עם מספר נשים במקום, ולאחר מכן גם עם עוד מקורב אליהן, אשר היכה אותו גם כן. רק לאחר דקות ארוכות, הגיעו עוד עובדים למקום, על מנת להרגיע את הצדדים, כשברקע נשמעות צרחות של ילדים במקום, ונראה כי המציל עצמו מנסה שלא להגיב לסיטואציה.



בעקבות הסרטון שהופץ, והגיע לידי המשטרה, הוחלט להתחיל ולבדוק את האירוע שצולם במלון באילת. מהמשטרה הובהר כי עד לשלב זה לא הוגשה תלונה בנושא הן מצד האורחים במלון, הן מצד עובדי הבריכה, והן מצד המלון עצמו. בזמן הבדיקה התברר כי אף אחד מהצדדים לא מעוניין להגיש תלונה בנושא. 
 
במשטרה הבהירו כי מבחינתם ההבדל בין הגשת תלונה לאי הגשתה, הוא מינורי במקרה הזה: "נפעל לחשוף עבירות אלימות גם אם אינן מדווחות למשטרה, לאסוף ראיות ולהעמיד את העבריינים לדין. נפעל כנגד מי שפוגע באלימות באחרים ומפר את הסדר הציבורי בצורה אלימה ובוטה". בשעות הערב הודיעה המשטרה כי חלק מהמעורבים בקטטה עוכבו לחקירה.