המציל שהותקף בקטטה המכוערת בבית המלון "רויאל ריזורט" באילת סיפר הערב (שלישי) כי הוא "כשל בלשונו" והעליב ילדה בשל משקלה אך מחה על האלימות נגדו מצד בני משפחתה אותה כינה "לינץ'". על פי סרטון הווידאו שהופץ ברשתות החברתיות, והפך מאז לוויראלי, נראים מספר נופשים, שהם מכים את המציל, לאחר חילופי דברים בין הצדדים. מהמשטרה הובהר כי עד לשלב זה לא הוגשה תלונה בנושא הן מצד האורחים במלון, הן מצד עובדי הבריכה, והן מצד המלון עצמו. בזמן הבדיקה התברר כי אף אחד מהצדדים לא מעוניין להגיש תלונה בנושא. 
 
"ברבע לשבע אנחנו סוגרים את הבריכה, וכשהגעתי לג'קוזי ישבו שבעה ילדים", סיפר המציל בראיון לאלמוג בוקר בערוץ עשר. "ביקשתי מהם שיתחילו לצאת כי אנחנו סוגרים את הבריכה. אף אחד לא התייחס, לא המבוגרים ולא הילדים. בשלב מסוים, אחרי הפעם הרביעית או החמישית שביקשתי לצאת, הייתה שם ילדה גדולה מעבר לממוצע הרגיל. אני כשלתי בלשוני. אמרתי לה ילדה אני מבין שאת קצת שמנה וקשה לך לזוז, אבל אין מה לעשות את חייבת לצאת כי אנחנו סוגרים".
  
המציל, בן 61, סיפר כי אז אימה של הילדה החלה להכות אותו. "האימא ישבה לידי ופתאום היא התעוררה. חמש פעמים ביקשתי מהם לצאת והיא לא שמעה שום דבר. אמרתי לה, את צודקת, כשלתי בלשוני אבל היא צריכה לצאת. היא אמרה לי, לא אני אפרק לך את הצורה, אני אהרוג אותך", אמר. "אמרתי לה עם כל הכבוד, בלי אלימות. זאת מדינת חוק. אני מצטער על מה שאמרתי, לא התכוונתי אבל בלי אלימות. אם את משתמשת באלימות, אני מתקשר למשטרה. היא נדלקה עוד יותר ואמרה לי אני המשטרה. ואז האימא באה והתחילה לצעוק. אמרתי לה: 'גברת בלי אלימות', אבל לא עזר שום דבר". 

 


עובד המלון אמר כי בשלב זה בני משפחה נוספים החלו לתקוף אותו. "ניסיתי לבלום אותה, לא הרבצתי, ניסיתי לבלום אותה ואז הגיעו עוד שבעה אנשים משום מקום. אחד הכניס לי בעיטה לצלעות. מזל שהיו שם ירדנים שעובדים במלון ומשכו אותי אחורה". הוא סיכם: "מה שהכי כואב לי זה ההתנהלות של המלון, כי אמרתי להם: 'אני טעיתי', ותגובת המלון הייתה שהוציאו אותי מהבריכה ומחר יש לי שימוע לפני פיטורין. אני בן 61 ובדרך כלל אני מקבל רק מחמאות. האורחים עדיין במלון, אז ביקשו ממני לא לבוא למלון כדי לא לעשות מהומה ואמרתי להם: 'אין קשר בין מה שאמרתי ללינץ''. אמרתי להם: 'אין קשר. אני טעיתי, אבל מה עם הלינץ' שעשו לי?'". 

מנגד, בעלה של המעורבת המרכזית בתקרית אמר לחברת החדשות כי המציל פגע בילדה באופן מילולי ופיזי. "אשתי במצב נפשי לא טוב. הבת שלי מבוהלת. הוא פגע בילדה מבחינה מילולית. הילדה ישבה שם בג'קוזי, זאת ילדה בגיל 15. ביקש ממנה לצאת. אז היא סימנה לו: 'רגע, אני כבר יוצאת'. הוא העליב אותה, אמר לה: 'תוציאי את השומנים שלך'", סיפר. "היא ילדה שהיא קצת שמנה וקצת פגיעה, אז הוא אמר לה: 'תוציאי את כל השומנים שלך מהבריכה ותעופי מהג'קוזי'. אז היא אמרה את זה, אז התחילו הצעקות, אז הוא תפס אותה, אני לא יודע למה לא מראים את זה שהוא תופס אותה מהגרון. ואז התחילה כל המהומה. יש סרטון, אני לא יודע למה המלון לא מוציא את הסרטון הזה שמראים שהוא תופס אותה בבירור".