המשפחה שתקפה מציל בבית מלון באילת, לאחר שקרא לאחת מילדות המשפחה "שמנה", נחקרו על ידי המשטרה והורחקו מהעיר, כך הודיעה הבוקר (רביעי) המשטרה. כזכור, מציל בבריכה במלון רויאל ריזורט באילת הוכה אתמול קשות על ידי שלוש נשים וגבר לאחר שפלט על פי החשד הערה לעבר בתה של אחת הנשים. "בוא בוא, אני אטביע אותך, יא בן ז... מזל שלך שבעלי לא פה", התרעמה אחת הנשים והלמה באגרופים במציל. אל האישה הצטרפו חברותיה והכו נמרצות את המציל חסר האונים.



אנשי האבטחה וצוות המלון מיהרו להגיע לזירה והרחיקו את הנשים מהמציל. אבל כשזה עמד סמוך למיטות השיזוף, הוא הוכה פעם נוספת עד שחולץ והורחק על ידי אנשי האבטחה. האירוע החמור, שתועד בסרטון מביש, התרחש ביום שני על שפת הבריכה במלון לעיני כל הנוכחים, בהם ילדים קטנים. בסרטום נראים הילדים בוכים בעוד הנשים ממשיכות להלום במציל, לצד צעיר ששיגר לעברו אגרופים.

 
סרטון התקרית הופץ באחת הרשתות והגיע גם לידי חוקרי משטרת מרחב אילת, והללו פתחו בבדיקה לבירור נסיבות האירוע, אולם בשלב הזה אין כל תלונה רשמית ואיש מהמעורבים לא מוכן להגיש תלונה במשטרה. אף שהאירוע לא דווח למשטרה על ידי הנהלת המלון, התקבלה החלטה לפתוח בבדיקה לבירור נסיבות המקרה.
 

"נפעל לחשוף עבירות אלימות גם אם אינן מדווחות למשטרה, לאסוף ראיות ולהעמיד לדין את העבריינים. נפעל נגד כל מי שפוגע באלימות באחרים ומפר את הסדר הציבורי בצורה אלימה ובוטה", נמסר מהמשטרה.