תביעות לקבלת דמי ביטוח בשל תאונות אישיות הן תביעות שכיחות, אבל נסיבות התאונה שבגללה תובע רופא את חברת הביטוח שלו לשלם לו כ-90,000 שקל הן מיוחדות. 

על פי כתב התביעה, התאונה אירעה במהלך מסע קבורה כשהרופא שהיה בין המלווים, נאלץ להושיט את ידו על מנת למנוע נפילת הגופה מהאלונקה. באמצעות עו"ד סאמי אבו ורדה, הוגשה התביעה  לבית משפט השלום בחיפה ובה נטען כי כתוצאה מהושטת היד והחזקת הגופה במהלך הלוויה, נפגע הרופא בכתפו ובמרפקו ונזקק לטיפול רפואי ממושך. הוא נבדק מיד לאחר המקרה, עבר בדיקת MRI  והתברר כי נגרם לו קרע בשריר הבייספס.
"מאז התאונה וכתוצאה ממנה נותר התובע מוגבל, סובל מכאבים והגבלה בתנועות", נאמר בתביעה. בהמשך לאור כאבים עזים והגבלות תנועה בכתף שמאל, נבדק ואובחן כסובל מקרע תלישה של הגיד המרוחק של הביספס, לאור זאת הומלץ לו על התערבות ניתוחית. למרות שחלפו כארבע שנים מאז התאונה הוא ממשיך לקבל טיפולי  פיזיותרפיה והידרותרפיה.

לתביעה צורף אישור של חברה קדישא על קיום הלוויה וכן חוות דעת של מומחה לכירורגיה אורתופדית שקבע כי מיד לאחר התאונה היתה לרופא נכות זמנית של 100 אחוז, בהמשך נכות זמנית בשיעור של 50%  ובמשך כחודשיים נכות זמנית של  30% אחר כך נקבעה לו נכות לצמיתות בשיעור של 20%.