לפעמים אין צורך בשבב זיהוי או בפרטים מזהים אחרים, צריך רק לבדוק אם לכלב סגולות מיוחדות אשר יוכיחו בוודאות כי הוא זה הוא ולא אחר, כך נוכחו לגלות היום (שני) במשטרת ישראל בתל שבע.
כלב האסקי שאותר בתל שבע

במהלך סיור משטרתי הבחינה קבוצת שוטרים בכלב מגזע האסקי סיבירי בעל מראה מוזנח וכחוש כשלצידו קבוצת קטינים. השוטרים שאלו את הקטינים לפשר המצאות הכלב ברשותם, ואלו השיבו כי לפני זמן קצר מצאו אותו בשטח. אחד השוטרים נזכר כי לפני חודש הוגשה תלונה בגין כלב שנגנב משכונת רמות בבאר שבע, התלונה אותרה במערכת והכלב אכן התאים לתיאור שבתלונה.

לאחר שאספו את הכלב לתחנת המשטרה והרוו צמאונו במים, יצרו השוטרים קשר עם בעליו של הכלב, תושב באר שבע, וזה האחרון ביקש, על מנת להבטיח את זיהויו הוודאי, שהשוטרים ישמיעו לו את שיר הפתיחה של תוכנית הילדים "ארתור" או את שיר הפתיחה של התוכנית "שמש" בביצוע להקת 'טיפקס'. בעליו של הכלב ציין כי אם מדובר בכלב שלו-הוא יתחיל לשיר.



השוטרים המשועשעים השמיעו לכלב מספר שירים אך לא זכו לכל תגובה מצידו. אולם, כשהשמיעו לו את שיר הפתיחה של התוכנית "שמש"-החל הכלב לשיר ולא הותיר ספק כי הוא זה הכלב שנגנב. לאחר מכן, הגיע בעליו של הכלב, התאחד בשמחה עם כלבו ואסף אותו בחזרה לביתו.