הורים בשנות ה-50 לחייהם מאזור ירושלים נעצרו בחשד למסכת התעללות ועבירות מין ארוכת שנים בילדיהם. המעצר הגיעו בעקבות דיווח שהתקבל אמש מגורמי רווחה, לפיו הם חושדים בזוג הורים כי הם פוגעים בילדיהם. 



מיד עם קבלת הדיווח, פתחו חוקרי המשטרה בחקירה מאומצת ועצרו את זוג ההורים בביתם. במקביל פעלו גורמי הרווחה להוצאת הילדים בצו מרשותם של ההורים החשודים. החשודים הובאו לחקירה בתחנת לב הבירה בחשד לתקיפת קטין חסר ישע, מעשה מגונה בקטין במשפחה, תקיפה הגורמת חבלה ע"י אחראי ועבירות נוספות.

עם התקדמות החקירה, נחשפו החוקרים לעדויות מהן עולה כי במשך שנים נחשפו ילדיהם של החשודים למסכת התעללות פיזית, מילולית ועבירות מין. מחר  צפוי להתקיים דיון בעניינם של זוג ההורים החשודים בפני בית המשפט ובקשת המשטרה להאריך מעצרם. החקירה נמשכת.

מן המשטרה נמסר כי חקירת המשטרה המתנהלת במקצועיות הנדרשת ובאופן נרחב לאיסוף מכלול הראיות והממצאים לצד רגישות יתרה למצבם הנפשי של הילדים וזאת במטרה לאפשר פתיחות וכנות שתאפשר הגעה לחקר האמת בזמן הקצר ביותר.

במשטרה ציינו עוד כי "עבירות קשות כנגד קטינים וילדים המבוצעות ע"י מי מהוריהם, לרוב מאופיינות ברגישות יתרה אליה אנו נדרשים לשים את הדגש ולפעול במהירות במטרה להגיע לחקר האמת ולהפסיק את הפגיעה בהם".