דני ביטון, אביו של אייל גולן, הוא החשוד בביצוע מעשה מגונה בתושבת המרכז, כבת 20, כאשר הסיע אותה במכוניתו לפני כחודש, כך הותר הבוקר לפרסום (רביעי) לאחר דיון בבית משפט השלום בחדרה. במהלך הדיון הוחלט להאריך את מעצרו עד שעות הערב, ולשלחו למעצר בית עד ליום שני. בנוסף לכך נערך עימות בינו לבין המתלוננת.



עורך דינו של ביטון, ניר זאנו התראיין למהדורת החדשות המוקדמות בקשת, והגיב למעצר ולעבירות המיוחסות לחשוד. "לא נכנס לעניין הרדיפה, אך כשיצאנו מבית משפט השלום בחדרה אמרתי שאני משכנע שההחלטה תיוותר על כנה ועד שבע בערב הוא ישוב לביתו. למשטרה היה קשה להשלים עם ההחלטה והם הגישו ערר לביהמ"ש המחוזי, שם השופט ליפשיץ בחן את הדברים, קרא את התיק וצידד בהחלטה והותיר את השחרור על כנו כך שדני ביטון יצא מכאן כאדם חופשי".



הוא עומת עם המתלוננת?
מיד לאחר הדיון שנערך היה עימות עוד תרגיל לא ראוי של המשטרה ביטון נלקח היום בבהילות לתחנת המשטרה לעשות עימות ללא התייעצות עם עורך דין אבל הוא לא צריך את זה. הוא עומת איתה הוא מסר את גרסתו שהוא נתן לה טרמפ תמים שהיא נתנה לו נשיקה על הלחי והיא טוענת שהוא נגע ברגלה ונתן לה נשיקה בשיער ובמצח. עוד דבר שראוי לציין זה שאחרי האירוע הבחורה נתנה לו את מספר הטלפון שלה".



בעבר: הורשע בניצול מיני של מעריצות בנו



כזכור, זוהי לא הסתבכותו הראשונה של ביטון בעבירות מין, כאשר בשנת 2013  החלה חקירה נגדו ונגד בנו הזמר, בחשד לבעילה אסורה בהסכמה של קטינות, עבירה בה הורשע האב ונגזרו עליו שנתיים מאסר, נגד בנו לא הוגש כתב אישום. העבירות בהן הורשע ביטון הן הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות, שתי עבירות של הבאת אדם לידי מעשה זנות, דין לקוחו של קטין (שידול), ושיבוש מהלכי משפט. נציגת הפרקליטות הודיעה כי נפגעות העבירה הביעו את הסכמתן להסדר הטיעון, ״הוא על דעתן, הן אפילו בכו מתוך הקלה שלא תצטרכנה להעיד ולעבור שוב את החוויה הזו״.



כתב האישום מפרט כי ביטון נהג באופן שיטתי ותדיר, לפגוש במעריצות של אייל, נערות בגילאי 20-15, בהופעות ובתוכניות בהן השתתף, לרבות תכניות הטלוויזיה "אייל גולן קורא לך" ו"הכוכב הבא", להציג עצמו כאביו ולהציע לנערות להיפגש עם בנו, להצטלם עמו ו/או להצטרף אל הנאשם להופעות ותוכניות בהן נטל חלק והכל תוך ניצול רצונן של הנערות להימצא בקרבת אייל ולחסות בהילה של עולם הזוהר. על בסיס הבטחות אלו, ובמטרה לפגוש בגולן ולהיות בקרבתו, נהגו הנערות למסור לנאשם פרטי התקשרות עמן״, נכתב בכתב האישום.

ביטון, כך עולה, נהג להזמין את אותן נערות להופעות ואירועים של אייל, ובין היתר גם למפגשים פרטיים בהם השתתף, תוך שהוא (ביטון) מודע לגילן של הקטינות, שמבקשות את קרבתו של אייל, ולאחר מכן ניצל אותן בתמורה לצורך מתן שירותי מין לו ולמכריו. עוד עולה כי ביטון, שעם היכרותו עם הנערות, ״התוודע לנסיבות חייהן, לרבות מצבן האישי והמשפחתי המורכב, מצוקתן הכלכלית והחברתית, וניצל זאת, ביודעו כי בין היתר, מצבן זה, גילן הצעיר, מעמדו וקרבתו לאייל, כמו גם נסיבות ההיכרות והקשר עמו, יקשו על הנערות לסרב לדרישותיו…בתמורה להבאת הנערות לאירועים בהם אייל נטל חלק, להופעות של אייל, בילויים במועדונים, הבאתן אל ביתו של אייל וכמו כן בתמורה הכוללת תשורות זעומות, כגון אספקת סיגריות, רכישת תכשיטים ומתן סכומי כסף מזומן".