לאחר ששמו הותר בפרסום, ולאחר שכל המדינה הבינה מיהו עוד לפני שהצו הוסר, התראיין היום (רביעי) עורך דינו של דני ביטון, אביו של אייל גולן, שנעצר אמש בחשד למעשה מגונה שביצע בצעירה בת 20 ושוחרר לביתו בהוראת בית המשפט, לא לפני שהמדינה ערערה על שיחרורו. עוד קודם לכן ביקשה המשטרה חמישה ימי מעצר, אשר לא התקבלו.



עורך דינו ניר זאנו התראיין היום (רביעי) ב-103FM ומתח ביקורת על התנהלות המשטרה, ועל כלי התקשורת: "עם כל הרמיזות שהיו משנות הבוקר, זה לא שלא הבינו על מה ועל מי מדובר. כל הכותרות הצביעו קודם על מי מדובר. לפי המשטרה, לפני כחודש, דני ביטון העלה לטרמפ בחורה בת 20, כאשר בשלב מסוים הוא נגע בברכה, נתן לה נשיקה בלחי ובשיער. על הדברים האלה היא מסרה תלונה ב-15/3, המשטרה לא עשתה כלום, ורק זימנה אותו לחקירה טלפונית שבועיים לאחר מכן. אתמול הוא הגיע לתחנה. הוא לא התייעץ עם עורך דין, כי הוא הופתע שרוצים לעצור אותו, ומסר את גרסתו. הוא טען שהיה טרמפ, והוסיף שבשלב מסוים הם אספו חבר והורידו אותה בבית שמש, היא הודתה לו ונתנה לו נשיקה על הלחי.



"יש עוד משהו מפתיע כי היא מסרה לו את מספר הטלפון שלה בסוף הנסיעה. למרות כל הנתונים, המשטרה הגיעה עם בקשת מעצר, ואמרתי שאילולא מדובר באדם מפורסם, לא היו מבקשים את מעצרו. אנחנו היינו בשוק מהמעצר, לא מעצם החקירה, כי המשטרה צריכה לחקור, אבל מקרים כאלה לא מגיעים לבית המשפט עם בקשת מעצר של חמישה ימים. אחרי שבית המשפט אמר את דברו, המשטרה רצה למחוזי לערער, ובדרך הם הביאו את המתלוננת בבהילות לתחנת המשטרה לעשות עימות, והוא התעמת איתה, מסר את גרסתו וכעת יש שתי גרסאות שצריכות להתברר. דני ביטון יצא כאדם חופשי. מה היה ולא היה, אני עוד לא יודע להגיד לכם".



אנחנו מכירים את מעליליו הקודמים, בגלל זה קיבל יחס מיוחד


"אם דני ביטון הוא אדם כה מסוכן, איפה המשטרה היתה במשך שבועיים. הם לא התקשרו אליו במשך הזמן הזה, הם לקחו את הזמן. המשטרה לא התייחסה אליה בצורה כזאת. עכשיו זאת מילה נגד מילה, ובגלגול הקודם, מי שמכיר את התיק, לא יוחסו לו מעשים מגונים. מדובר בתיק שונה לחלוטין. יש כתב אישום שנתן את הדין עליו. לפי שב"ס, וזה עלה בדיון, הוא לא הוגדר עבריין מין על ידי המדינה. אז היום לתת נופך כזה למעשים מיניים שנעשו בעבר, ומכאן להציף מסוכנות, הכל בשביל הפרסום. אני לא בטוח שמישהו רץ לעצור אותנו".