הזמרת נסרין קדרי העלתה היום (חמישי), יום השואה, פוסט יוצא דופן, בו הפנתה זרקור לרצח העם הנוראי המתרחש בסוריה, והשוותה בין אדולף היטלר לנשיא סוריה בשאר אסד. "בכל שנה אנחנו מציינים את היום הזה ומבטיחים לעצמנו: "לעולם לא עוד". כך גם השנה. חשוב שנזכור וחשוב שלא נשכח את יום השואה. להזכיר ולהבטיח שנעמוד על המשמר כדי לדאוג שזה לא יקרה שוב", כתבה קדרי.



 

בכל שנה אנחנו מציינים את היום הזה ומבטיחים לעצמנו: "לעולם לא עוד". כך גם השנה. חשוב שנזכור וחשוב שלא נשכח את יום השואה. להזכיר ולהבטיח שנעמוד על המשמר כדי לדאוג שזה לא יקרה שוב. לצערי, אנחנו עדיין לא יכולים להבטיח "לעולם לא עוד". העולם השתנה ועדיין לא למדנו את הלקח. שואה של ממש מתרחשת גם היום. ממש לידנו בסוריה. טבח עם נוראי שגבה כבר מאות אלפי קורבנות. בשאר אסד הוא אדולף היטלר של ימינו. האיש שלא בוחל באמצעים מבחילים ורוצח ללא רחמים. רק לפני כמה ימים הזדעזענו מתמונת התינוק שנרצח בהתקפה הכימית בסוריה. העולם שותק. בדיוק כפי ששתק לפני יותר משמונים שנה. זיכרון השואה הוא גם הבטחה. הבטחה שלא נשכח והבטחה שלא נשתוק עוד. ששת המליונים שנרצחו בשואה הם פצע מדמם, צלקת בפנים של העולם וכאב שיהדהד בלב שלנו תמיד.

A post shared by נסרין קדרי (@nasrinkadry) on


"לצערי, הוסיפה, "אנחנו עדיין לא יכולים להבטיח 'לעולם לא עוד'. העולם השתנה ועדיין לא למדנו את הלקח. שואה של ממש מתרחשת גם היום. ממש לידנו בסוריה. טבח עם נוראי שגבה כבר מאות אלפי קורבנות. בשאר אסד הוא אדולף היטלר של ימינו. האיש שלא בוחל באמצעים מבחילים ורוצח ללא רחמים".



לסיום כתבה הזמרת: "רק לפני כמה ימים הזדעזענו מתמונת התינוק שנרצח בהתקפה הכימית בסוריה. העולם שותק. בדיוק כפי ששתק לפני יותר משמונים שנה. זיכרון השואה הוא גם הבטחה. הבטחה שלא נשכח והבטחה שלא נשתוק עוד. ששת המיליונים שנרצחו בשואה הם פצע מדמם, צלקת בפנים של העולם וכאב שיהדהד בלב שלנו תמיד".