לכבוד יום העצמאות ה־70 יכוון נשיא המדינה ראובן ריבלין בקולו את משתמשי אפליקציית waze. בשבוע שעבר הקליט ריבלין בקולו ובסגנונו המיוחד את הנחיות הניווט לנהגים, שיהיו זמינות למשתמשים החל מיום חמישי השבוע ולמשך שבוע ימים בלבד.



בין השאר נשמע הנשיא אומר בהקלטות: "פנה ימינה, פנה שמאלה, בסדר... איש באמונתו יפנה". את ההנחיות הקוליות הקליט הנשיא בעת ביקור שערך במטה הישראלי של החברה בתל אביב, שם פגש את העובדים, את מנכ"ל החברה נועם ברדין ואת מנהל הפעילות בישראל גיא ברקוביץ. במהלך ההקלטה התוודה הנשיא: "מאז שאני הנשיא, איני הנהג", וגם הבטיח כי במקרה של חפץ על הכביש - "אפנה לשר התחבורה".



נשיא המדינה הודה לאנשי waze על ההצעה המעניינת ואמר: "כל פתרון טכנולוגי שמסייע לאזרחי ישראל לצאת אל הדרכים היפות של ארצנו ולגלות פינות חמד חדשות משמח אותי. המיזמים המרגשים ביותר בעיני הם אלה המפגישים את החדשנות הישראלית פורצת הדרך עם ארצנו הקטנטונת, שבה מאחורי כל שביל מסתתר גם סיפור. אני מקווה שנסייע יחד לכל אזרח להגיע אל בילוי העצמאות שלו בשמחה ובעיקר בזהירות".



כדי לקבל ליווי צמוד מהנשיא ריבלין במהלך יום העצמאות והימים שאחריו, תוכלו להיכנס להגדרות "הנחיות קוליות" בעברית ולבחור בקול "כבוד הנשיא". ב־Waze בירכו את הנשיא על הסכמתו ליוזמה המקורית.