דניאל אמבש, מי שעמד בראש "הכת הירושלמית" נידון לפני חמש שנים ל-26 שנות מאסר לאחר שהורשע בעבירות של התעללות מינית והחזקת נשים וקטינים בתנאי עבדות באזור ירושלים ובטבריה. אמבש ניהל מערכת יחסים פוליגמית עם מספר נשים. ארבע מהן מבקשות כעת משירות בתי הסוהר לאפשר לכל אחת מהן להתייחד עמו לחוד - וביחד.



בראיון לחדשות עשר הן מסבירות את הבקשה יוצאת הדופן. אחת מהן אמרה כי "אנחנו מצפות להיכנס להתייחדות עם בן זוגנו. הסיפור שלנו הוא סיפור מיוחד. אני לא אבקש עתירה רק לעצמי, כי גם היא בת זוג של בן זוגי וגם היא וגם היא וגם אילנה. אז ארבעתנו נבקש התייחדות? בוודאי". 

לא אכפת לך שהיא תתייחד איתו?

להפך. זה מה שאני אוהבת.
אישה אחרת, אדרת, אומרת כי לכל אחת מהנשים יש סיבה טובה לרצות להתייחד עם אמבש. "אני בת 45. לא יודעת כמה זמן נשאר לי להביא ילדים לעולם. הם גורמים לי להיות עקרה". 
"כל התיק הזה נבנה על ההשוואה בינינו לבין גואל רצון. זה דבר מאוד אבסורדי", אומרת אחת הנשים. "הצליחו לייצר עדי שקר בתיק הזה ע"י הפעלת לחצים קשים מאוד בחדרי החקירות  על ידי איומים ואלימות".
עו"ד רלי אביסר, המייצגת את ארבע הנשים, אומרת כי "למדינה קשה להכיר בגבר שמקיים מערכית יחסים עם מספר נשים. זה מחזק את הקונספציה שהם סבורים שהדבר הזה הוא מעין כת ויש איזושהי שטיפת מוח, שזה משהו לא מבוסס. הם אפילו לא טורחים לשוחח איתן ולשאול את עמדתן, שזה חובה". 

אלה החיים שלנו, זה לא איזה סטוץ. העולם הזה זה עולם הבחירה אדם צריך להיות אחראי למעשיו. ואני בוחרת לחלוק את חיי וחברותי עם בן זוגי, שאין כמוהו. יצא שהזיווג שלנו זה ארבע עם אחד. צריך להתחשב".
תגובת שב"ס: "אסיר רשאי לקבל התייחדות עם בת זוגו הידועה בציבור. ראוי לזכור כי התייחדות היא הטבה ואינה בגדר זכות מוקנית".