במהדורת "החדשות" פורסם הערב (שני) ראיון עם המתלוננת מהפרשה שכונתה "האונס בשייטת", על תחושותיה בעקבות גזר הדין שנתן בית המשפט לפני כשבוע, שקבע כי שני החיילים נאשמים בפגיעה בה, שי שלום רפיאלוב ודוד סויסה, ירצו עונש מאסר של פחות משנה, לאחר הסדר טיעון שנחתם עם השניים.

"הדבר היחיד שכאליו הבנתי והייתי מודעת זה שלא נעים לי", סיפרה על שאירע באותו ערב, "אמרתי להם, 'לא נעים לי זה כואב לי', החזקתי להם את הידיים וניסיתי להוציא. היא המשיכה ודיברה על תחושותיה במהלך המשפט שנוהל נגדם. "הייתה את הכתבה הראשונה שפורסמה שהעלו גם את עורכי הדין שלהם וזאת הפעם הראשונה שאני שמעתי שהם מכחישים את זה. אבל יותר מזה הם אומרים - לא רק שהסכמתי לזה, אלא שאני יזמתי את כל זה. אני התחלתי לצעוק פה בבית - "הם לא מתביישים?". זה כבר לא רוע לב. אין תיאור לתאר דבר כזה. הייתי שבורה לא יצאתי חודש מהבית. לא יצאתי מהמיטה".
"עורכי הדין שלהם קיללו, הם השפילו, הם צחקו לי בפנים", המשיכה, "כאילו, כל פעם שהתנגחתי איתם, הם כאילו צחקו בפנים. לא יודעת למה. כאילו אולי לערער אותי. הושפלתי. קראו לי שקרנית. הם הדגישו את זה בכל שעה ושעה. תמיד אמרו לי: 'את יותר מדי חזקה בשביל משפט כזה. מישהי שנאנסת לא נראית ככה'. בתחילת המשפט את חושבת: "טוב, אני מתלוננת על אונס, יש משפט, הם הולכים בטח להרבה שנים בכלא. אחרי זה כשאת מתחילה את המשפט, את מבינה שזה לא ככה".

"חשבתי שתהיה הקלה אבל אין הקלה בכלל", סיפרה על תחושותיה לאחר סיום המשפט, "קודם כל אני שמחה שהם הודו סוף סוף. הצלחנו להוכיח שאני לא באמת ממציאה דברים כמו שהם טוענים. אני חושבת שאם בנות שעברו את זה רואות כתבה כזאת. שזה כבר מדליק נורה שהנה, עוד אחת התלוננה ויש לה את האומץ והיא עדיין ממשיכה. ויש לה את האומץ, והיא עדיין ממשיכה... ממשיכה בחיים והיא קמה על הרגליים". 
מעו"ד תמי אולמן המייצגת את הנאשם דוד סויסה נמסר: "הייתה חקירה הוגנת שהובילה לחקר האמת ולהסדר הראוי בתיק זה. עובדה שהתביעה הגיעה להסדר הכל כך מקל - מדברת בעד עצמה".
עורכי הדין שי לוי וצחי מצרי המייצגים את שי רפיאלוב מסרו: "הקורבנות האמיתיים בסיפור הזה הם חיילי השייטת שקיימו יחסי מין בהסכמה עם החיילת. המתלוננת היא הדוגמא הקלאסית למתלוננת שווא. לצוות ההגנה אין צל של ספק שהמתלוננת בדתה ושיקרה וכי האירוע כולו היה בהסכמתה המלאה".