אורנה גלעדי, אשתו ואם ילדיו של מוטי מורל, איש התקשורת והשיווק שנהרג בשבוע שעבר מפגיעת משאית, הכחישה בתוקף הערב (שני), בראיון ב"חברת החדשות", את השמועות לפיהן מורל היה יעד לחיסול. "חשוב לי להבהיר דבר אחד והוא שלומם של יילדי, שמו של מוט וזכרו, משום שאני לא חושבת שאם יש פה מישהו שהקריירה שלו מתה.. הוא ינסה להחיות אותה על גבו וזכרו של מוטי".



"זה היה משהו לא נתפס, לא הבנו איפה אנחנו", בת זוגו לשעבר. "ואז סיפרו לנו, והבנו שזה אמיתי", היא משחזרת, ומתייחסת לשמועות: "אני שומעת שהיו איומים על חייו מהעולם התחתון ושהמשפחה הייתה בסכנת חיים".



לפי הדיווח, השמועות החלו בעקבות כתבה באתר ניוז וואן, בה צוין כי מורל אמר לעיתונאי בוקי נאה שהוא חושש לחיי משפחתו ולאלו שלו משום שעבריין מוכר, בשם דוד בוקובזה, איים עליו. 



"הילדים שאלו אותי אם זה נכון - האם מישהו חיסל את אבא. והסברתי להם שלא ידאגו, שום דבר לא נכון, ושאבא נהרג בתאונה. אפילו לשנייה אני לא חושבת שמישהו חיסל אותו".



מורל, אחד מאנשי הפרסום הגדולים בישראל, נהרג ביום שלישי שעבר בתאונת דרכים ברחוב דרך נמיר בתל אביב, כאשר רכב על אופניו החשמליים, כשהוא בן 65 במותו. הוא נחשב לאיש שיווק מבריק, שהיה אחראי על קמפיינים ופרסומים מהגדולים שנראו בישראל. הוא הותיר אחריו ארבעה ילדים.