מפקד מחוז ירושלים לשעבר במשטרה, ניסו שחם, שהורשע אמש בעבירה של הטרדה מינית וזוכה משאר העבירות בהן הואשם, גילה היום (רביעי) בתוכנית של ניב רסקין בקשת 12 על ההתמודדות שלו במהלך הפרשה, ואף שיתף על התגובה של אשתו ורדה בהלך המשפט. 



"בשיחת הטלפון הראשונה שלי לאשתי אמרתי לה שהיא מלכה, וסיפרתי לה שהיה לי קשר עם נשים אחרות במהלך הנישואים ואני מצטער על זה. יש אנשים שפוחדים אולי להודות בדבר הזה כי אין להם ורדה בבית. הופתעתי מאוד שהיא הכילה את זה , חשבתי שהיא לא תישאר איתי והיא נשארה. אמרתי לה גם אתמול שהיא מלכה".

שחם הוסיף:
 "זה לא פשוט, אי אפשר לצאת לתהליך הזה של הוכחת חפות, כשהכל נסגר עליך, בלי אשה שעומדת לצדך ובלי משפחה שעומדת לצדך ובלי חברים שהם נדבך מאוד מרכזי. אמרתי לאשתי סליחה כי יש על מה לבקש סליחה". 




שחם התייחס לסעיף ההטרדה המינית בו הורשע:
 "ההרשעה היא איומה, והיא לא מינורית, היא איומה גם כשהביטוי שלה הוא נשיקה. מה שהיה במקרה עליו הורשעתי זה שקבעתי עם השוטרת, הגעתי לפגישה בערב,  נישקתי אותה והיא הזיזה את הראש כי היא לא רצתה. לא התכוונתי להיות 'דוד טוב' אלא מאהב ולא הכחשתי זאת לרגע. היא סובבה את הראש וזהו. אמרתי שאני מצטער".

שחם תקף את התנהלות מח"ש בפרשה:
 "היא בחורה נפלאה, היא אמרה אמת בבית המשפט, במח"ש הבהילו אותה ולא שמרו לה על הזכויות ולא כיבדו את חוק נפגעות עבירה. לא אמרו לה שיש לה זכות בכלל לבוא עם מלווה, עשו עליה מניפולציות מטורפות".