יד רוחצת יד? סיון כהן, מגישת התוכנית הכל כלול שמשודרת בערוץ 10, פרסמה היום (שבת) בדף הפייסבוק שלה פוסט בו היא סיפרה על התנהלות מדאיגה של שר האוצר משה כחלון ומקורבו, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין חיים מסילתי. על פי הפוסט, במהלך ראיון שקיימה כהן עם מסילתי, ראיון אותו היא הגדירה כ"הזוי", היא סיפרה כי המרואיין התנהג כסנגור של שר האוצר, שלדבריה "הבטחותיו בעניין הדיור שוות לדעת רבים כקליפת השום", ולפי כהן, "ובמקום לענות עניינית הלך מסילתי סחור סחור בדיפלומטיה שלא מביישת את טובי הדוברים/פרקליטים".



כהן סיפרה כי בשל התנהלותו שאותה היא הגדירה כלא עניינית ולא רצינית, היא ביקשה ממסילתי לסיים את הראיון, אך להפתעתה, לא חלפה שעה והיא קיבלה שיחת טלפון ממשה כחלון, שדרש ממנה פרטים על מה שהתרחש במהלך הראיון שפוצץ. בסיום דבריה תיארה המגישה את האירוע כולו כ"הזוי ממש כמו כל ההתנהלות שנכתבה לעיל", והוסיפה ״נטו כחלון, נטו חברים?".






תחילת הפרשה, על פי כהן, בתחקיר שערכה התוכנית, בנוגע לתאגידי המים ברשויות המקומיות ולנהלי הארנונה בישראל. על פי הפוסט, בתוכנית "אספו אינספור חומרים, על העצומה להסדרת הארנונה בישראל חתמו מאות אלפי אנשים וכדי להביא לשינוי-ביקשנו פגישה עם שר האוצר 'החברתי' כדי לרתום אותו לזעקה מהשטח, שיעשה סוף סוף משהו אמיתי ומשמעותי עבור אזרחי ישראל".



כהן ציינה כי אחרי התחקיר, רתם כחלון את מסילתי לבדיקת נושא הארנונה, אך לטענת כהן, "תוצאות הבדיקה לא פורסמו בשום שלב לציבור וגם לא האם מסילתי קיבל תשלום עבור המשימה ואם כן מה היה גובהו" המגישה אף הוסיפה וטענה כי כחלון קבר את מחאת הארנונה וקידם את מסילתי לתפקיד הבכיר, תוך שהאחרון מבטל את פרסום מדד השמאי הממשלתי, דבר שבו כחלון היה מעוניין.