על אף שמקרי התעללות בקשישים, למרבה הצער, אינם נדירים, נראה כי הפרשה הנוכחית הצליחה לזעזע גם את מי שעוסק בתחום במשך שנים רבות. הבוקר (רביעי), חשפה משטרת ישראל פרשה קשה מאוד של עושק ותקיפה מינית של קשישה בת 70, לוקה בנפשה, אשר היתה בקשר עם קבוצת נערים בני 13 עד גיל 15, אך לא שיערה לעצמה שלכך יגיע הקשר. 

על פי החשד הנערים ניצלו לאורך תקופה ארוכה את מצבה הנפשי הקשה של הקורבן, ובאופן שיטתי ואכזרי, גזלו ממנה את הקצבה החודשית שקיבלה מידי חודש מביטוח לאומי, כסף שהיה מיועד לעזור לה להתקיים בכבוד. עוד עולה כי כאשר דרשו מהקשישה סכומי כסף נוספים, ולא היה באפשרותה לספק להם זאת, הם תקפו אותה באלימות קשה, תוך כדי שהם לא בוחלים באמצעים וכשהקשישה לא מדווחת על כך לאף אחד מפאת מצבה.

במהלך החקירה במחלק הנוער של משטרת חיפה, התברר כי חלק מהנערים הוסיפו חטא על פשע כשתקפו את הקורבן גם בצורה מינית. המשטרה טוענת כי מדובר בפרשה קשה במיוחד, הן בשל מצבה של הקורבן, חומרת העבירות ובעיקר בגלל גילאי המעורבים הצעירים. במשטרה בודקים כיצד הצליחו לבצע הנערים את המעשים, ואיך נשמר העניין בסוד עד שהתפוצץ. היום נשלחו שמונה מהחשודים, בתום חקירתם, למעצר בית, שניים נוספים מצויים בהארכת מעצר עד ליום חמישי וקטין נוסף עתיד להשתחרר היום בשעה 18:00. 

עורך הדין ויסאם עראף, המייצג את אחד הקטינים נמסר: "מדובר בקטין כבן 15 ללא עבר פלילי. החשדות כנגדו בגין עבירות המין הן מלפני למעלה משנה. הקטין מכחיש את כל החשדות ומשתף פעולה עם החוקרים. בית המשפט קיבל את טענותינו והורה על שחרורו של הקטין עד לשעות הערב".